omdat dit mijn eerste nederlandse clubavond gaat worden
Oct-24-2004 00:17
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Effe voor de duidelijkheid: ik heb uit de agenda moeten schrappen vanwege een financieel conflict met Big Spider Willem. Aangezien de Hells Angels op dezelfde dag hun eigen clubavond hebben konden ze me niet de bescherming bieden die ik nodig acht
Oct-24-2004 09:45
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
(hier is toch al een draad over?)
Quanta costa? Ik had het met JP nog over dit feestje afgelopen vrijdag... lijkt mij errrrg lekker en ik ga misschien nog wel. Enige 2 problemen zijn dat ik financieel per deze maand er iets op achteruit ga (laatste stufi is inmiddels ontvangen) en dat het m'n pa in de rug is geschoten, vlak nadat ie met een tuinfrees het hele gazon heeft omgewoeld. Tis dus de bedoeling dat nog gespit moet worden en wel z.s.m. door yours truely, en ZOVEEL energie heb ik nou ook weer niet over .
Oct-24-2004 13:48
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
Snap de line-up niet? Ik bedoel: JP en Bas & Ram die tranceclassics gaan draaien?
Oct-24-2004 15:15
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
quote:
Snap de line-up niet? Ik bedoel: JP en Bas & Ram die tranceclassics gaan draaien?
Euh deze heren hebben vroegah alleen maar trance gedraaid. Bas&Ram draaide geloof ik altijd in de budha bar en JP draaide vroeger vrij trancy op HQ en andere feesten.
Oct-24-2004 15:27
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
quote:
Originally posted by basvh
Euh deze heren hebben vroegah alleen maar trance gedraaid. Bas&Ram draaide geloof ik altijd in de budha bar en JP draaide vroeger vrij trancy op HQ en andere feesten.
inderdaad.... en dat staat ook op de flyer....
Oct-24-2004 15:29
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Spider is degene achter de i love trance feesten ook,maja das allemaal een beetje voor jou tijd maybe
Oct-24-2004 16:09
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Tegenwoordig heten die feesten I Hate Trance toch?
Waars die andere thread dan Kolkie?
Oct-24-2004 16:41
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by basvh
budha bar
Trance Buddha, dat waren nog eens tijden. Boven lekker zweven op vette trance en beneden heerlijk spacen. *flashback*