מזל טוב לפורום החדש שלנו כבר בפוסט 1000 ומתחיל לעבור את כל השאר
אשכרה עוברים אני רואה פורומים אחרים לא זזים אנחנו משתלטים על עולם הטראנס!! מזל טוב לנו ושנמשיך ככה
___________________ The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy! Build Your Empire
מזל טוב לפורום שלנו
!!!!מזל טוב לנו
___________________
מזל טוב לנו....
מזל טוב!!! בסוף נהיה כמו הפורום ההולנדי סתם שאלה כמה אנחנו בערך פה - 10-15? מישהוא יכול להעריך?
___________________ CHICANE - EMPIRES ! ! !
ישראל אימפריה!!!!!!! אנחנו שולטים!!!!! מזל טוב!!!!!!! יחי הפרוגרסיב!!!!!!!!!!!!!
אחלה פורום יש לנו פה לא פלא שאנחנו מתקרבים להולנדים אבל זה לא חוכמה- הם הרבה יותר מאתנו
CONGRATS on the 1000th post here! quote:Originally posted by luckystrike מזל טובסתם שאלה כמה אנחנו בערך פה - 10-15? מישהוא יכול להעריך? i was also wondering that too. but whats for sure is that we're a "loud" 10-15 people
___________________ If God is the answer, it must have been a very stupid question.
quote:Originally posted by Izzy CONGRATS on the 1000th post here! i was also wondering that too. but whats for sure is that we're a "loud" 10-15 people lol - u right about that btw - i didnt see u here lately... busy at college?
ya dude, where have u been? jeremy told me that this friday is PVDDDDDDD i think.. so you have a good time now dont come home 2 late you have school tomorrow!!, oh wait no, thats my mom.. sorry have a gr8 time
נראה לי אני היחיד שעוד לא בירכתי. אז מזל טוב לפורום התותח שלנו. ושנמשיך ככה. Israel Rulez The Trance!!!!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA