Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > The Obsession
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001
The Obsession

Fick i uppdrag att posta detta här, om det redan har nämts så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Fritt översatt från t.nu :

- The Obsession -

Södra sveriges mest aktiva partyarrangör är tillbaka med heta nyheter! 3 kommande fester med några av Skandinaviens bästa DJ's, detta kan inte slå fel.

Marcus Schössow även känd som "Progresia är killen bakom Obsession festerna och här är hans egna ord om konseptet och de kommande festerna:

"Eftersom de flesta av trance festerna i Sverige har visat upp stora och välkända namn så kände jag att jag ville
ge de nya blivande stjärnorna en chans att visa publiken vad de går för."

The Obsession ska också ha ett stort arrangemang den 12:e Juni då Cosmic Gate kommer vara huvud attraktionen, backad
av Micheal Splint och Marcus själv. Den svenska trance scenen har verkligen något att se fram emot i och med dessa fester.

The Obsession 2.0 - 27:e Mars
Envio [Armada, United]
Özgür Can [Plastica red, Gesture, CPR]
Progresia [JOOF, 020, ATCR-Emerged & Vapour]
Dominik Von Werdt (Schweiz) [Blend Records]

The Obsession 3.0 - 30:e April
Niklas Harding [Mixmasters dj Agency]
Björn Åkesson (50 % of Havannah) [TR Recordings]
Mazin Abood aka Dj Nuëvo [Global Grooves FM]
Max K [DI.fm]

The Obsession 4.0 - 12:e Juni
Cosmic Gate
Progresia
Michael Splint
Max K
+ TBC

Web : www.theobsession.tk

Old Post Mar-15-2004 19:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sorrow
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2003
Re: The Obsession

quote:
Originally posted by Gate 42
Den svenska trance scenen har verkligen något att se fram emot i och med dessa fester.

Så blygsamt..

Old Post Mar-15-2004 20:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Sorrow Click here to Send Sorrow a Private Message Visit Sorrow's homepage! Add Sorrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Hah, mjo. Men skyll inte på mig, jag bara översatte :P

Old Post Mar-15-2004 21:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

haha, va värdelöst att inte skriva ut vilken stad vi snackar om på affischen!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-16-2004 15:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredAcler
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

På tranceland.org så står det att det ska vara i Helsingborg

http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Mar-16-2004 15:10  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

quote:
Originally posted by Glorie
haha, va värdelöst att inte skriva ut vilken stad vi snackar om på affischen!

Heh, mjo det är ju en miss av det större slaget. Kanske är meningen att man ska veta att den är i Helsingborg. Men om jag får en flyer i handen här i stockholm om denna fest så kan jag ju inte veta att den hålls i Helsingborg liksom.. De får de ta och styra upp tycker jag.

Old Post Mar-16-2004 15:52  Sweden
Expher
tranceaddict

Registered: Mar 2004

Jag var på Obsession 2 och det var verkeligen fett alltså Hörde hela Dominik Von Werdt set och en bit in på Marcus'a set Det var hur bra som helst, synd att lokalen var lite liten, men man kan inte förvänta sig allting. Musiken är det viktigaste och det var det jag satt i fokus. Riktigt fet progg spelades av dessa två riktigt bra djs, Dominik var en stor förväntning och han levde defenetivt upp till det Så synd att projektet är nerlagt nu

Old Post Nov-03-2004 15:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Expher Click here to Send Expher a Private Message Visit Expher's homepage! Add Expher to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

vad jag hört så återkommer det väl i någon form för eller senare, dock kanske inte än på ett tag...

Old Post Nov-03-2004 16:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Expher
tranceaddict

quote:
Originally posted by Funfrock
vad jag hört så återkommer det väl i någon form för eller senare, dock kanske inte än på ett tag...

Okej, vad jag iaf hört är som sagt att det är nere

Old Post Nov-03-2004 19:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Expher Click here to Send Expher a Private Message Visit Expher's homepage! Add Expher to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Varför slutade dom köra? För lite folk?

Old Post Nov-03-2004 21:43 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by reveal

Antar det.. sista gången var det i stort sett tomt där. Fjortisarna var mer sugna på att supa än att gå på drogfri klubb på valborg.

Old Post Nov-03-2004 22:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Expher
tranceaddict

quote:
Originally posted by reveal

Hört att det var ekonomiskt skäl

Old Post Nov-03-2004 23:00  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > The Obsession
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother ID from Erik K mix [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAstral Inc. - Remember [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:04.

Forum Rules: