|
|
|
|
 |
|
 |
 |
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
|
|
90% van de jongeren doet bijna een vakantiejob tegenwoordig. Dat moet bijna wel als je kleren, gsm, uitgaan,... wilt hebben.
|
|
Jun-30-2005 20:35
|
|
|
 |
 |
sbastien4678
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
|
|
|
Ik heb een nieuwe job voor drie dagen gevonden (met de hulp van Manpower) maar dat is een jobstudent...
Heel vreemd want ik ben werkloze en schadeloosgestedld door ONEM.
Ik versta niet waarom Manpower me dat heeft voorgesteld
|
|
Jul-01-2005 09:01
|
|
|
 |
 |
Nyah

Registered: Dec 2003
|
|
|
Dit jaar geen vakantiejob voor mij. Vorige jaren heb ik vooral horeca (van mijn weekendwerk) en bandwerk gedaan: koekjes inpakken: wreed warm, maar ruikt lekker en ge moogt zoveel proeven als ge wilt. T Loon was ook ni mis, rond de 10€/u.
Heb ook eens 1 dag in een kippenslachterij gewerkt - nog beter betaald, maar vieeeees ben na 1 dag daar gestopt.
Ook een keer ijsjes mogen verkopen tijdens worldcup rallycross, was wel een plezante bedoening, vooral omdat er veel zatte fransmannen rondliepen die precies dachten dat ik een bekende was ofzo, want ze wouden allemaal één voor één met mij op de foto . En dat moet ge toch klaarspelen: rond 6€ fooi krijgen als ge aan een stomme ijswagen ijsjes staat te verkopen
Ik zit nu wel krap bij kas enz, en was nog aant overwegen om toch vakantiewerk te doen, maar ja, das te zot, aangezien ik op 15 augustus al begin met werken, dus ja... voor ik het me ga beklagen: ik ga lekker NIETS doen 
Jul-01-2005 09:51
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:18.
Forum Rules: