|
Lyssnar för tillfället..
Kommentarer: (Uppdaterar eftersom )
Gillar percussions och hihat, mycket snyggt och proffsigt ljud!
Tycker dock att synthen känns lite plastig.. .
Pianot är snyggt och låter proffsigt, men skulle dock vilja ha det lite högre, eftersom det nu känns som att det drunknar i de övriga ljuden 
Not really my cup of tea, men kommentera låten kan jag 
(Mina förra kommentarer försvann då min webläsare dog :P)
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"
Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
Last edited by DjAviander on Nov-15-2004 at 20:49
|