Meneer Katana is er dus toch mee gestopt.
Ik heb hem 2 jaar geleden geintervieuwd en toen zei hij dat hij de platenzaak weg ging doen (BPM-records). Wellicht is hij bezig met een nieuw bedrijfje. wie zal het zeggen?
ik vroeg het me ook al af ja... ze zijn nu ongeveer al een week down... zou er niet aan moeten denken dattie weg is had precision al een mailtje gestuurd, maar die reageert ook niet...
BPM was al een tijd lang pleite daar, als je wel eens in de winkel in Zoetermeer kwam dan zag je de borden dat de ruimte te koop was al hangen. Er werd mij steeds verteld dat ze ging verhuizen ergens tussen Leidsendam en Zoetermeer in, waar de PTT ook ergens zit.
Zou me niets verbazen dat ze pleitte zijn, zoveel goeie service hadden ze niet voor internet gebruikers, personeel was wel aardig en als je ze eenmaalde leerde kennen dan hadden ze al de platen voor je klaar liggen (thnx Kim ), maar vaak kreeg ik het idee dat de andere gasten die daar rond liepen zoiets hadden van wtf moet jij hier n00b.
Sep-27-2004 20:55
AversusZ
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: 7 Cities, Netherlands
wat ik begreep was dat de site vernieuwd werd en daarom een tijdje niet bereikbaar is
ze waren toch ook nog verhuist naar een nieuw pand?
___________________
- There's a light at the end of every tunnel, just pray it's not a train -
Last edited by AversusZ on Sep-27-2004 at 22:06
Sep-27-2004 21:57
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Volgens Flock is de stekker eruit...
Sep-27-2004 22:08
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Location: Somewhere
ja ik lees het nu ook... not good not good... ze zijn ook al uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel
zo vaag?? :S
't laaste wat ik heb gezien is dat ze de site gingen vernieuwen.. Nu ligtie er idd uit...
Wat zonde.. ik kocht daaro altijd mn tracks..
Mischien dat vandaar alles met 90% korting soms weg ging?..
Beetje stom om zomaar oppeens de stekker eruit te doen..
(en eerst nog neer zetten dat ze down zijn voor 'maintaince'...)
Last edited by blup on Sep-28-2004 at 00:32
Sep-28-2004 00:22
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Lekkere communicatie dan........dude!
___________________
"Life is all about choices & respect"