Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La musique d´Afrique
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Derosas
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2004
Smile La musique d´Afrique

Je viens d´écouter un peu de la musique R&B du Sénégal et la musique rumba du Congo. C´est vraiment sympa cette musique!¡! Il y a quelqu´un qui l´aime aussi?

C´est évidente que je viens de commencer mes études de la belle langue français, alors je ne connais pas beaucoup de musique en Français. Quelqu´un peut me donner des recomendations? J´aime trance, electronique, r&b, un peu de rap, mais pas le rock... Salut

Old Post Nov-12-2004 05:15  Guatemala
Click Here to See the Profile for Derosas Click here to Send Derosas a Private Message Visit Derosas's homepage! Add Derosas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

bon...allez...j'me lance...

pascal obiso
calogero
...
pfff y en a tellement...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-12-2004 07:02  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
Gainsbourg (avec lui tu es sur de trouver un des genres de musique que tu aimes)
Bernard Lavillier
Renaud

et euh..
Mc Solaar
enfin je rajouterais Kool Shen.

y'en a plein d'autre mais ils me viennent pas à l'esprit

Ah si Emilie Simon

Old Post Nov-12-2004 09:29  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

Pascal Obispo - Fan (Lolo Remix)

Old Post Nov-12-2004 10:07  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

diams !!!!

Old Post Nov-12-2004 11:10  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Claude François
Laurent Voulzy
Patrick Juvet
Jean Jacques Goldman
Mireille Mathieu
Edith Piaf
Gilbert Bécaud
Georges Brassens
Charles Aznavour
Hugues Aufray
Michel Sardou
Michel Polnareff
Yves Duteil
Nicolas Perac
Jennifer
Guy Béart
Renaud
Françoise Hardy
Silvie Vartan
Jean-Pascal
Jacques Dutronc

Last edited by sbastien4678 on Nov-12-2004 at 13:10

Old Post Nov-12-2004 12:55  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by NeoWave
diams !!!!

Nan... je pense quand même qu'il voulait de la musique de qualité... hein...?
OUI, DE QUALITE ON A DIT

Old Post Nov-12-2004 13:04  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
France
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Plastick Bertrand!

Old Post Nov-12-2004 14:07  France
Click Here to See the Profile for France Click here to Send France a Private Message Add France to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laughingfennec
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by lost_in_trance

Patrick Juvet

Patrick Juvet - La musica, ou sont les femmes, les bleus au coeur...que du bon !

Old Post Nov-12-2004 18:44  France
Click Here to See the Profile for Laughingfennec Click here to Send Laughingfennec a Private Message Add Laughingfennec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

vous appelez ca de la musique d'afrique ? mega hors sujet les poulettes

Old Post Nov-13-2004 00:51  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

...

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Nov-13-2004 00:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by fastmp3
vous appelez ca de la musique d'afrique ? mega hors sujet les poulettes

et là dedant,
quote:
C´est évidente que je viens de commencer mes études de la belle langue français, alors je ne connais pas beaucoup de musique en Français. Quelqu´un peut me donner des recomendations? J´aime trance, electronique, r&b, un peu de rap, mais pas le rock... Salut

ou tu vois qu'il demande de la musique d'afrique ?

Old Post Nov-13-2004 09:26  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > La musique d´Afrique
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback- - - - - plz ID this one too - - - - - [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChristopher & Raphael Just - "Popper" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:50.

Forum Rules: