Try to change my way of thinking. Have already some sets from him. Innercity & stuff like that. To boring for me.
Well RESPOND PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Feb-24-2001 19:24
Dwingo
RebelChild
Registered: Nov 2000
Location: Venlo, the Netherlands
Try
Paul van Dyk live at Home (London)
and
Paul van Dyk live at Mayday 2000
Maybe those will change your mind.
Feb-24-2001 20:25
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
tsja...waarom praten de Nederlanders engels tegen elkaar???
En nu lopen we elke buitenlander in t Holland forum te dissen
Oct-31-2001 01:17
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
live @ mayday2000 0wned!
Ik vinnem wel kewl hoor
Oct-31-2001 01:41
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Paul van Dyk is GOD!! en dat snap je pas echt als je hem zelf live hebt gezien.....hij heeft ZWAAAAAAAAAR mijn oren geruled afgelopen zaterdag....I LOVE HIM!!!
Lekkere BEUKsetjes met leuke melodietjes, nooit teveel dezelfde platen, altijd vernieuwend, en zijn remixen rulen de tent compleet woohoo!!!!!!
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Oct-31-2001 08:44
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
ik zal s een paar van die livesetjes downloaden,
kijken of ook mijn wat negatieve mening over PvD wat positiever kan worden.
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Oct-31-2001 08:53
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
hhehe, met t opdiggen van deze thread wilde ik t eigenlijk NIET over PVD hebben, maar ja
Oct-31-2001 10:54
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
quote:
Originally posted by Optimus Trance hhehe, met t opdiggen van deze thread wilde ik t eigenlijk NIET over PVD hebben, maar ja
haha optimus en Alpha zijn allemaal oude threads aan et opgraven. lol.
Originally posted by TranceFool
haha optimus en Alpha zijn allemaal oude threads aan et opgraven. lol.
Ja je moet iets he als er bijna geen nieuwe threads komen
dan maar gaan graven tussen de oude topics
___________________
Oct-31-2001 13:51
LowRider
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Barneveld
kben nie zo van de pvd... heeft misschien ook een heel ietsepietsie klein beetje te maken met die commerciele top 40 nummertjes die ie heeft uitgebracht... hij draait verder wel ok... toch not my kind of dj...
Oct-31-2001 14:24
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by Miss Proximus nooit teveel dezelfde platen, altijd vernieuwend, en zijn remixen rulen de tent compleet woohoo!!!!!!
ik wilde ff zeggen dat hij niet echt vernieuwend is ofzo, hij draait altijd zijn eigen producties grijs (net als tiesto) en zullen we het maar helemaal niet hebben over "For An Angel"
Originally posted by LowRider kben nie zo van de pvd... heeft misschien ook een heel ietsepietsie klein beetje te maken met die commerciele top 40 nummertjes die ie heeft uitgebracht... hij draait verder wel ok... toch not my kind of dj...
Tiesto draait ook zijn "Top40" liedjes, toch roelt hij zwaar ( vind ik dan )