|
| quote: | Originally posted by New Wave
Sjit, ik zou graag Marco Bailey weer een swillenhoren draaien, die gast is echt zo facking goed!!!! Maargoed, ik kan niet....bliksems.. |
Nee man! Hij doet een live-act! Nog veel beter! Dan kan ie zijn trainwrecks van te voren inprogrammeren, en dan klinkt het nog veel vetter!
Maar ja, hij is dan ook niet voor niets de beste technoDJ van Belgie.. (Dat hele straatje Belgen met Bailey, Redhead, Zzino en consorten staat me echt voor geen meter aan, die gebruiken met zijn drieen geloof ik 1 drumcomputer)..
___________________
d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
|