Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > DJ MAG list 2004
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Mindbreezer
Stimulate Your Senses

Registered: Jul 2004
DJ MAG list 2004

Vel, det ble visst Tiesto igjen (som dere alle vet fra før av)...som jeg egentlig er glad for...men Armin Van Buuren fortjente plassen mye mer...

Noen som har noe på hjertet? :P Og hvem stemte du på?

Min liste:

1. Armin
2. Markus Schulz
3. Tiesto
4. Ferry Corsten
5. Signum

Old Post Nov-15-2004 00:05  Norway
Click Here to See the Profile for Mindbreezer Click here to Send Mindbreezer a Private Message Add Mindbreezer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

Iogmed at den listen der ikke reflekterer dyktighet musikkmessig, bryr jeg meg egentlig ganske så lite om den.

Old Post Nov-15-2004 14:47  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alieu
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Litt enig med sand leaper der...
Men er fortsatt ikke helt uenig med hvordan lista ble seende ut.

Uansett, her er min topp 10 rangering av mine favoritt dj'er

1 Armin Van Buuren
2 Ferry Corsten
3 Tiesto
4 Agnelli & Nelson
5 Above & Beyond
6 Paul Van Dyk
7 Paul Oakenfold
8 Svenson & Gielen
9 Matt Darey
10 Lange og Markus Schulz

En veldig kommers liste, men det er de som har produsert og mixet den beste musikken (etter min mening) siden jeg begynte å høre på trance (97 eller no'). Kan ikke si jeg er like fornøyd med det de har produsert de siste årene.

The Knife
Trentemøller

Old Post Nov-15-2004 15:48  Norway
Click Here to See the Profile for alieu Click here to Send alieu a Private Message Add alieu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Audun
...

Registered: Mar 2003

Bla bla bla....synd at j00f falt så langt ned. Personlig har jeg ikke noe serlig til overs for Tijs, og hvis man kun hadde sett på mixingen hans hadde han ikke vært med på top 100 listen engang. Både Armin og PvD er på top 5'en min, så den er grei, men Ferry er jeg ikke veldig begeistret over lenger. Og hva faen gjør ATB på 17 plass?? Marco V syntes jeg også lå litt langt nede. Ellers så er det jo mange nykommere jeg ikke ser noe til, men det hadde jo vært sensasjonelt om de hadde kommet inn på listen så kjapt, er jo flest veteraner der.

Old Post Nov-15-2004 18:28  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Audun Click here to Send DJ_Audun a Private Message Add DJ_Audun to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mindbreezer
Stimulate Your Senses

Registered: Jul 2004

ATB på en 17. plass er litt stusselig...hehe...men...fornøyd over at Markus Schulz scoret høyt!

Old Post Nov-15-2004 19:03  Norway
Click Here to See the Profile for Mindbreezer Click here to Send Mindbreezer a Private Message Add Mindbreezer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NiteMer
Prog/Trance Ambassador

Registered: Jun 2004

Tijs er en dritt mixer. Mine favoriter er:

1. Sander Kleinenburg
2. Sasha
3. John Digweed
4. Armin Van Buuren
5. Hernan Cattaneo
6. Max Graham
7. Markus Schulz
8. Christopher Lawrence
9. Marco V
10. Ferry Corsten

Old Post Nov-15-2004 19:47 
Click Here to See the Profile for NiteMer Click here to Send NiteMer a Private Message Visit NiteMer's homepage! Add NiteMer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alieu
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by NiteMer
Tijs er en dritt mixer.

Joda... For disse er jo bare dritt

conjure one - tears from the moon (tiesto mix)
Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto RMX)
Delerium - silence (tiesto mix)
Delerium - Innocente (tiesto mix)
The Roc Project feat. Tina Arena - never (Tiesto Mix)
Armin Van Buuren & Tiesto presents Alibi - Eternity

Tror ikke det nei!!

The Knife
Trentemøller

Old Post Nov-16-2004 21:22  Norway
Click Here to See the Profile for alieu Click here to Send alieu a Private Message Add alieu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

quote:
Originally posted by alieu
Joda... For disse er jo bare dritt

conjure one - tears from the moon (tiesto mix)
Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto RMX)
Delerium - silence (tiesto mix)
Delerium - Innocente (tiesto mix)
The Roc Project feat. Tina Arena - never (Tiesto Mix)
Armin Van Buuren & Tiesto presents Alibi - Eternity

Tror ikke det nei!!

Han mente drittmixer som i DJ. Men når du først nevner det så er de to første ganske dritt, ja.

Old Post Nov-16-2004 22:17  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Audun
...

quote:
Originally posted by Sand Leaper
Han mente drittmixer som i DJ. Men når du først nevner det så er de to første ganske dritt, ja.

+1, hadde valgt hybrid miksen anyday!

Old Post Nov-16-2004 22:22  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Audun Click here to Send DJ_Audun a Private Message Add DJ_Audun to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NiteMer
Prog/Trance Ambassador

Registered: Jun 2004

Han er alright som en produserer, eller var det noen ar siden, men han kan ikke mixe en drink.

Innocente er bra i hvertfall, men det fleste sangene hen lager na er ikke noe spennende. Litt for like hverandre.

Old Post Nov-16-2004 22:53 
Click Here to See the Profile for NiteMer Click here to Send NiteMer a Private Message Visit NiteMer's homepage! Add NiteMer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

quote:
Originally posted by dj_palm
dere dophuer altså.
sånn ser lista mi ut i den formen jeg er i nå men det kan bli annerledes i morra:

sven vath, chris liebing, adam beyer, fergie, speedy j, thomas schumacher, valentino kanzyani.

selv om jeg normalt mixer trance så er ikke trance djs mine favoritter, fordi ingen av dem kan mixe. Utenom marco v da, ingen mixer så bra som han.

habla

Speedy J gjør liveacts, ikke DJ sett. Hvorfor Sven Väth og Chris Liebing kan mikse mens f.eks. Paul van Dyk og John Askew ikke kan skjønner jeg heller ikke, sist gang jeg så dem mikset de alle sammen ganske normalt, kanskje med unntak av at Chris voldtok FX uniten på mikseren fullstendig (noe som ikke nødvendigvis er positivt). Adam Beyer bommet fullstendig på en av overgangene også når jeg så ham på Awakenings i juli, og det var ikke mens han prøvde å holde 3 plater i gang samtidig eller noe lignende.

Jeg er dog enig i at å mikse techno generelt krever mer av DJn ferdighetsmessig enn å mikse trance. Det hjelper alikevel lite hvis platene du spiller er dritkjedelige.

Old Post Dec-13-2004 18:45  Norway
DJ_Audun
...

Bullshit at ingen trance dj's kan mixe. Bare hør på John '00' Fleming.

Old Post Dec-13-2004 21:33  Norway

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > DJ MAG list 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPls id this track from a robert gitelman set [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSystem D. - "Trancefusion" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:33.

Forum Rules: