|
|
|
|
 |
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001
|
|
|
Nov-15-2004 14:47
|
|
|
 |
 |
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by dj_palm
dere dophuer altså.
sånn ser lista mi ut i den formen jeg er i nå men det kan bli annerledes i morra:
sven vath, chris liebing, adam beyer, fergie, speedy j, thomas schumacher, valentino kanzyani.
selv om jeg normalt mixer trance så er ikke trance djs mine favoritter, fordi ingen av dem kan mixe. Utenom marco v da, ingen mixer så bra som han.
habla |
Speedy J gjør liveacts, ikke DJ sett. Hvorfor Sven Väth og Chris Liebing kan mikse mens f.eks. Paul van Dyk og John Askew ikke kan skjønner jeg heller ikke, sist gang jeg så dem mikset de alle sammen ganske normalt, kanskje med unntak av at Chris voldtok FX uniten på mikseren fullstendig (noe som ikke nødvendigvis er positivt). Adam Beyer bommet fullstendig på en av overgangene også når jeg så ham på Awakenings i juli, og det var ikke mens han prøvde å holde 3 plater i gang samtidig eller noe lignende.
Jeg er dog enig i at å mikse techno generelt krever mer av DJn ferdighetsmessig enn å mikse trance. Det hjelper alikevel lite hvis platene du spiller er dritkjedelige.
Dec-13-2004 18:45
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:33.
Forum Rules: