EDIT: glömde säga att jag INTE röker, och aldrig har gjort det
___________________
man with no sig
Last edited by reveal on Nov-29-2002 at 23:55
Nov-29-2002 23:42
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Yeah right... skulle passa in i min FBI profil...
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Nov-29-2002 23:47
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
nej jag röker inte...har hänt att jag har testat men jag kommer nog aldrig börja röka med tanke på hur min pappa ser ut idag
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Nov-30-2002 00:08
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
aldrig testat, kommer aldrig prova
___________________
Tom Cloud - Told You So
Nov-30-2002 00:11
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden
alternativen stämmer ju inte. man kan ju ha testat röka och aldrig rökt mer sen igen. eller så kan man testa nån enstaka gång typ då man festar eller liknande och för den sakens skull ändå inte vara beroende.
med "nej, har aldrig rökt" menar jag inte att man aldrig provat...
precis som att man med "att röka" inte menar att man röker konstant
___________________
man with no sig
Nov-30-2002 00:18
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
röker inte, snusar istället
Har feströkat innan, gör ej längre..
Nov-30-2002 01:10
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Jag röker som fan och jag älskar det. Mitt absolut största beroende, Alla har vi laster, det är bara tråkigt att toleransnivån verkar vara så låg. AC. Var det inte du som hatade sossesamhället? Vad är detta då? DDR upp i dagen.
Jag är personligen väldigt för individualism. Jag tycker människor ska ha så stort inflytande över sina egna liv som möjligt men visst finns det gränser. Detta med rökförbud är tragisk. Det finns mer till livet än rökluktande hår.
EDIT: Stavning, heh. Ska nog inte skriva inlägg mitt i natten och helt skev.
De flesta verkar vara värsta "guds bästa barn" härinne...
Är det för att "verka så bra som möjligt" eller stämmer det verkligen, att det är såpass MÅNGA som INTE har provat...
LÄS: Tvivlar inte på att ni är ärliga, var bara en tanke som kom upp i huvvet...
För de flesta jag känner har iaf provat "skiten" (röka).
Men så umgås jag inte med så spec. många som delar min musiksmak..
Nov-30-2002 16:18
WhiteRussian
Hooked on smack
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Har rökt... har slutat dock. Men det går i perioder, var väl 3 veckor sedan jag senast rökte.
Det är väl så att alla helt enkelt är Guds bästa barn härinne, förutom jag då,
*röker* *knarkar* *super*
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe