|
האפליפטינג נהיה משעמם, יש פחות ופחות טראקים יפים, הרבה טראקים משתחררים לדעתי בלי פואנטה, עוד טראק עם בייסליין, איזה מלודיה וזהו, טראקים שאתה שומע פעם פעמיים וזהו נמאס
לעומת פרוגרסיב שיש קטעים כמו
PQM - You Are Sleeping
Ave Mea - In The End
שאני מוכן לשמוע אותם כל היום.
כמובן שתמיד יהיה אפליפטינג טוב, והיו השנה כמה טראקים טובים
אבל ממש לא הרבה
|