Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Kryssbiljett SÖkes!!!!
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002
Exclamation Kryssbiljett SÖkes!!!!

jaha då vare dags igen för en traditionell efterlysning av överblivna platser på kryssen.....

någon som har plats över eller vet nån me plats över hör av er....
skicka ett pm lr [email protected]

takc på förhand...

ciao

Old Post Nov-11-2004 20:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

jag kan tänka mig en också, en polare också måhända, inte 100% på honom dock.

Old Post Nov-13-2004 02:11  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EsseT
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004
Dunno

Jag bil tokig på männsikor som aldrig kan bestämma sig Efter fram o tillbaka står man här nu utan HYTTPLATS

JAG SÖKER OMGÅENDE EN plats på MONDAYBAR lucia Cruise
vore ju trevligt o åka med NÅGON SOM VET NÅGOT MAILA =) mig omgående

Old Post Nov-15-2004 13:58  Sweden
Click Here to See the Profile for EsseT Click here to Send EsseT a Private Message Visit EsseT's homepage! Add EsseT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

fortf ingen som har nån upplysning om lediga platser

Old Post Nov-23-2004 20:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Amnezia
fortf ingen som har nån upplysning om lediga platser

Detta är vad jag har att ev. erbjuda.
Beroende på hur det utvecklar sig i vissa privata kille 1 så har han 2 platser eller en hel hytt ledig om det skiter sig illa.
Kille 2 har ev. 1 plats ledig eller också en hel hytt.

Hur många behöver du ?

Stay tuned...

Old Post Nov-23-2004 21:39  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Detta är vad jag har att ev. erbjuda.
Beroende på hur det utvecklar sig i vissa privata kille 1 så har han 2 platser eller en hel hytt ledig om det skiter sig illa.
Kille 2 har ev. 1 plats ledig eller också en hel hytt.

Hur många behöver du ?

Stay tuned...

alrite..om ja åker så är det antagligen bara jag...evt evt 1 till...hör av mig på msn

Old Post Nov-24-2004 00:35  Sweden
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Jag behöver hjälp. Är det någon av er eller någon ni känner som behöver fylla ut sin hytt med två platser. Jag och syrran vill så gärna hänga på kryssningen, har tom sökt semester och allt men då det vanliga resesällskapet inte kan och alla andra alternativa lösningar har krashat är detta vår sista utväg. Shyrre...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-02-2004 18:11  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Jag behöver hjälp. Är det någon av er eller någon ni känner som behöver fylla ut sin hytt med två platser. Jag och syrran vill så gärna hänga på kryssningen, har tom sökt semester och allt men då det vanliga resesällskapet inte kan och alla andra alternativa lösningar har krashat är detta vår sista utväg. Shyrre...

Har du kollat Monday Bars forum... där e de en del som säljer av

Old Post Dec-02-2004 18:26  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Kryssbiljett SÖkes!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackdi-di-di-disco! [2010] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlpha Duo - "Cycle" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:35.

Forum Rules: