Registered: May 2001
Location: Hardstyle Hapert, Netherlands
Twisted.
De nieuwe clip van Svenson & Gielen is uit! Twisted en wie is de hoofdrolspeler: JAWEL: DE ENIGE ECHTE RELLI!!! Ga wel ff imagegeld eisen van Gielen denk ik Wat vinden we van de clip?
p.s. don't ever take me serious!
___________________
HaRdStYleR
Oct-31-2001 09:07
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
Ik hebbum nog niet gezien,
als ik um gezien heb, zal ik wel ff stemmen,
Wat vind je zelf van de clip??
Greetz RubDub
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Oct-31-2001 09:19
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Ik heb m nog nite eens gezien
Hoezo hoofdrolspeler?? sta je erin te springnichten Relli?
Naja, ik zal m alleen kijken omdat jij erin zit RRelli
Registered: May 2001
Location: Hardstyle Hapert, Netherlands
quote:
Originally posted by Optimus Trance Ik heb m nog nite eens gezien
Hoezo hoofdrolspeler?? sta je erin te springnichten Relli?
Naja, ik zal m alleen kijken omdat jij erin zit RRelli
Ik sta DJ DON te roepen. Moet ie eens weten. Word ik er meteen uitgeknipt. Op z'n don verleden issie nie zo trots namelijk.
___________________
HaRdStYleR
Oct-31-2001 10:35
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
Ik mis een antwoord, ik heb de clip nog nie gezien!
Oct-31-2001 10:58
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
kut-klip
tis alleen leuk doordat hier werd gepost dat iedereen bij die rooiie loper boe riep..
voor de rest is het nummer ook weer zwaar verneukt zeg.. man man..
energy mix ownd zwaar.. en dan komt er zon niet opbouwend nou ja lama...
Ik vind het nummer ook niet echt top.
Alleen de Energy Mix is wel geinig, beetj eentonig nummer verder,
Maar heb de clip nog niet gezien.
Ik neem aan dat ie opgenomen is op de afgelopen Trance Energy???
waar heb je hem trouwens gezien dan... (TMF, MTV, THE BOX?)
Oct-31-2001 12:29
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands
Ik heb de clip nog niet gezien, dus kan niet oordelen
___________________
Oct-31-2001 13:40
LowRider
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Barneveld
ben het niet eens met ook maar 1 van deze antwoorden dusz... maja kheb de klip ook nog nie gezein
Oct-31-2001 14:38
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
cool dat je erin zit, maar ik heb hem nog niet gezien, dus ff geduld