aaaaah zalig om die originele melodie nog es te horen..
breakdown is zeer goed. de climax is wel niet zo krachtig, ik denk dat de main synth daar iets te zwak voor is (zit ook wat teveel op de achtergrond in de mix).
Dec-31-2004 09:34
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Damn jong, very nice. Ge moogt me altijd eens wa lesgeven, want mijn producties klinken altijd zo plat eh
Ni slecht, maar de melodie mag idd meer naar voren
Dec-31-2004 12:19
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Absoluut niet slecht, maar het verschilt niet echt veel van het origineel lijkt me zo? Alleen een pak voller en krachtiger of course. Misschien is dat wel de bedoeling?
Ik ben bij de originele melodiën gebleven omdat ik die zo fantastisch vind en ik ze zelf onmogelijk kan verbeteren... Ik was van plan om ze (met wat kleine extraatjes) in een 'Icone' jasje te steken.
De lead is nog maar een probeerselke, kzal er nog wel wa aan sleutelen.
Grtz en happy new year!!
Wim
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Jan-01-2005 17:35
Mystique
Manuel Le Saux Addict
Registered: Jul 2004
Ik vond het heel goed, maar ja wie ben ik eh, ben geen dj en voor de rest ken ik er ook ni echt veel (lees: niks) vanaf.
Jan-02-2005 12:55
Icone
In Dreams...
Registered: Nov 2001
Mercikes alletwee!
Als 'gewone' trance-luisteraars het goed vinden is dat niet echt een slecht teken he, zo zouden er meer mogen zijn rond deze boards... Er zitten veel te veel kritikasters
Het zijn trouwens het grootste deel van die mensen die achteraf alles zullen voorgeschoteld krijgen (wat volgens mij veel te vaak vergeten wordt vandaag).