מי שלא שם לב תקופה לא הייתי פה מכיוון שלא היה לי מחשב אז עכשיו חזרתי מקווה שלא היה פה יותר מדי שוק ושעניינים עובדים כמו שצריך
___________________ Never again.
היה קצת שוק וקצת עניינים אבל בקטנה שמחים שחזרת חן
___________________ ^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
ברוך אתה בבואך
___________________ www.Huge-A.com www.myspace.com/adirelimelech Huge-A @ Agnosia Records
זהו שמתי לב שפתאום נהיה לי מלא כמה גיגה כרדיטס welcome back!
חח שחר מת עליך, דבר איתי באייסיקייו ולכל השאר, סוף שבוע טוב ושבת שלום
אהלן אח שלי אביר!!
___________________
שבת שלום גבר גבר
שבת שלום וטוב שחזרת
quote:Originally posted by DjChook מי שלא שם לב תקופה לא הייתי פה מכיוון שלא היה לי מחשב אז עכשיו חזרתי מקווה שלא היה פה יותר מדי שוק ושעניינים עובדים כמו שצריך הייייייייייייייייייי אל תדאג שמרתי על הסדר פה! הייתה לי בעיה רק עם אילן... לא הצלחתי להשתלט עליו... צ'טערת!
זה בסדר נכון ג'יימס בונד קיבל LICENCE TO KILL ? אז אילן קיבל LICENCE TO SPAM
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA