Dat dit niemand gepost heeft, aangezien het al vanaf de 22e op de armada-site staat:
Saturday the 30th of October, Armada proudly presents its new monthly concept 'Famous' at club 'Panama in Amsterdam. Every last Saturday of the month will become an unforgettable evening.
It doesn't happen very often these days that a party leaves an inerasable impression. Armada promises that 'Famous' will be just a little more original than on ordinary party and will have a classy charm.
Famous will represent style, dancing, exclusiveness and good alternate dance Music. Therefor we will provide you with a massive line up: Markus Schulz and Mischa Daniels will be resident dj's at the 'Famous' events and this episode they will be joined by no one less than 'Marnix and Brian S'.
As you can see by looking at the list of dj's mentioned above the last Saturday of the month will have an alternate musical filling in. House, progressive and groove will be the most important ingredients.
In short: "the ideal party to close the month with."
Famous will begin at 11.00 p.m. (CET) and the admission fee will be 15 euro.
Location:
Panama
Oostelijke Handelskade 4
Amsterdam
Markus Schulz als resident, cool grote kans dat ik dit feestje wel eens ga bezoeken, zeker het in de gaten houden waard.
___________________
Down-Under was da bomb
Oct-03-2004 23:51
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Haha, zag het een uur geleden toevallig op de Panama site Leuk concept
Oct-04-2004 00:21
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Ben blij dat er wat meer in Panama qua EDM wordt georganiseerd, ben altijd in voor een feessie in Panama, echt één van mijn favo locaties voor feessies.
___________________
Down-Under was da bomb
Oct-04-2004 00:23
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
Wat een combinatie ook, Schulz en Marnix/Brian S
Oct-04-2004 06:40
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
Eerste editie valt samen met TIC, zal lastig worden om veel mensen te trekken dan... Misschien dat ik in november een kijkje ga nemen, Markus draait dan samen met Lemon8, lijkt me wel leuk!
Oct-04-2004 07:18
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)
quote:
Originally posted by Matthijs
Eerste editie valt samen met TIC, zal lastig worden om veel mensen te trekken dan... Misschien dat ik in november een kijkje ga nemen, Markus draait dan samen met Lemon8, lijkt me wel leuk!
Klinkt goed, maar idd TiC, ik ga op z'n vroegst in november een keertje kijken. Panama is een superlocatie. En de combi Markus / Lemon8 werkt uitstekend (Armada Night in de Mazzo okt 2003 --weliswaar Armin ertussen-- was toppie )
Originally posted by Chicane
Wat een combinatie ook, Schulz en Marnix/Brian S
Marnix en Brian S staan geloof ik in de tweede zaal. Kan Sander hier wel ff bevestigen.
27 November ben ik er zeker bij met Markus en Lemon 8!
Sido
Oct-04-2004 09:32
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
quote:
Originally posted by Matthijs
Eerste editie valt samen met TIC, zal lastig worden om veel mensen te trekken dan... Misschien dat ik in november een kijkje ga nemen, Markus draait dan samen met Lemon8, lijkt me wel leuk!
Sja,vooral blijven proberen en daardoor de frustratie blijven voelen,energie verspilling en voorspelbaar.
Magoed,wie weet komt er een dag dat t werkt en de Armada boys verder kunnen gaan met hun eigen leven.
Marcus en Lemon8 KAN een lekkere combi zijn als Marcus de goeie beuk maar pakt.
En dat niemand t nog heeft gepost is nie zo vreemd,Armada is niet zo heel geweldig nieuws nl.
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Oct-04-2004 09:42
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
Die combinatie met Lemon8 lijkt me erg interessant! Ik denk dat ik daar wel te vinden ben...
Oct-04-2004 09:46
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
wanneer zal de eerste armada erotic komen .. ??
ambs en armin samen in een kooi in het leer
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Oct-04-2004 17:19
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
ruub, ouwe zeikerd van me, leef jij ook nog
ben benieuwd wat ze gaan programmeren, ik hou het zeker in de gaten en ga denk ik wel een keertje kijken daar.
___________________
Ga eens dood!
Oct-04-2004 18:49
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
Rv lijkt me wel een geschikte kandidaat voor Voorzitter van de armada fanclub
___________________
I hate the global warming hoax