Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Bijbestellen T-shirts
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002
Bijbestellen T-shirts

Sinds de eerste bestelling van een half jaartje terug zijn er veel mensen bijgekomen op ons forumpje. Sommigen daarvan hebben al laten merken dat ze ook zo'n Beta t-shirt zouden willen.

Bijbestellen kan natuurlijk. We kunnen de prijs per t-shirt echter pas exact bepalen als iedereen gekozen heeft wat ie wil.

Daarom heeft Tiger777 een schatting gemaakt, afhankelijk van het aantal t-shirts. De schatting gaat er vanuit dat iedereen een duur t-shirt kiest, dat iedereen zijn/haar t-shirt via de post krijgt en dat iedereen beide kanten laat bedrukken.

1 t-shirt : 71€/t-shirt
5 t-shirts: 24€/t-shirt
10 t-shirts: 18€/t-shirt
15 t-shirts: 16€/t-shirt
20 t-shirts: 15€/t-shirt
30 t-shirts: 14€/t-shirt

Om nu al een prijs te kunnen bepalen, stel ik het volgende voor. Er zit +/- 125€ in de Beta-kas (70€ overschot van de vorige t-shirts en de rest van de Beta-party). Dat geld kunnen we gebruiken om ervoor te zorgen dat de prijs op 13€/t-shirt komt, zoals vorige keer. Stel dat er 20 nieuwe t-shirts besteld gaan worden, dan zal de kas 2€/t-shirt bijbetalen (=40€).

De prijsschatting van hierboven gaat van het duurste/slechtste geval uit. Als er een paar mensen een goedkoper t-shirt verkiezen, een paar mensen alleen de voor -of achterkant laten bedrukken en een paar mensen hun t-shirt op een meeting in ontvangst nemen, dan dalen de kosten. Vorige keer had ik een dikke fout gemaakt bij de berekening waardoor we in het slechtste geval heel wat euro's tekort zouden komen, uiteindelijk bleek het dus een positieve balans van 70€ te zijn (oef ).

Wat denken jullie hiervan? Goed idee of stoppen jullie liever al het geld in de volgende Beta-party? Of is het misschien nog te vroeg voor een bijbestelling?

Tiger777 stelde voor om te kijken hoeveel interesse er was en vanaf een (nog niet) bepaalde grens verder te gaan. Als je interesse hebt in een t-shirt, gelieve het dan in deze thread te posten.

Old Post Sep-17-2004 20:03 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
Re: Bijbestellen T-shirts

quote:
Originally posted by CygnusX

Wat denken jullie hiervan? Goed idee of stoppen jullie liever al het geld in de volgende Beta-party?

Om onze mogelijkheden voor een volgende party zo open mogelijk te houden zou ik toch van dat geld afblijven eerlijk gezegd...

Maar langs de andere kant komt die "winst" deels voort uit de overschot van de vorige t-shirt bestelling, dus het zou ergens wel logisch zijn dat dat geld terug opnieuw voor t-shirts wordt gebruikt..

Old Post Sep-17-2004 21:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002
Re: Bijbestellen T-shirts

quote:
Originally posted by CygnusX
Of is het misschien nog te vroeg voor een bijbestelling?

Vind ik wel; misschien wachten we een jaartje en laten we dan iets heel nieuws drukken of zo.

Old Post Sep-17-2004 22:34  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003
Re: Re: Bijbestellen T-shirts

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Vind ik wel; misschien wachten we een jaartje en laten we dan iets heel nieuws drukken of zo.

yep, nieuw logo.. en speciaal voor de proggers: progaddict

mah iedereen die zich geroepen voelt, photoshop maar eh...

Old Post Sep-17-2004 22:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Re: Re: Bijbestellen T-shirts

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai

Ik zou zeker toch nog proberen om nu een 2de bestelling te maken, dan hebben alle Beta's toch dezelfde t-shirt! Dan hebben we ook datzelfde gevoel van "eenheid" zoals we - enfin, ik toch :P - hadden op AIB. Als je nu te lang gaat wachten of een ander model gaat drukken hebben de mensen die nu een t-shirt willen toch weer iets anders, iets wat ze misschien minder Beta maakt in vergelijking met anderen...

Allι, dat denk ik natuurlijk, kan zijn dat ik er volledig naast zit!

Old Post Sep-17-2004 22:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Re: Re: Re: Bijbestellen T-shirts

quote:
Originally posted by Zehra
en speciaal voor de proggers: progaddict

"Proghead"

Old Post Sep-17-2004 22:40  Belgium
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

laat het uit he da prog gedoe, tblijf tranceaddict

Old Post Sep-18-2004 12:02  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zou zeker toch nog proberen om nu een 2de bestelling te maken, dan hebben alle Beta's toch dezelfde t-shirt! Dan hebben we ook datzelfde gevoel van "eenheid" zoals we - enfin, ik toch :P - hadden op AIB. Als je nu te lang gaat wachten of een ander model gaat drukken hebben de mensen die nu een t-shirt willen toch weer iets anders, iets wat ze misschien minder Beta maakt in vergelijking met anderen...

Allι, dat denk ik natuurlijk, kan zijn dat ik er volledig naast zit!

Daar ga ik volledig mee akkoord.

Old Post Sep-18-2004 13:10 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by pooley

WORD Bro'

Old Post Sep-18-2004 13:39  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Zehra
yep, nieuw logo.. en speciaal voor de proggers: progaddict

Now you're talking
Akkoord met J wel, Proghead is beter. Z, hierbij vraag ik u om een "Proghead" logo te maken *angelface*

Old Post Sep-18-2004 14:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003

Ben zeker kandidaat om nog een T-shirt bij te bestellen Uiteraard als er nog gegadigden zijn he..

Old Post Sep-19-2004 11:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Originally posted by pooley

Was maar een zwanske hι, hoewel Jack en ik misschien inderdaad wel zo'n t-shirt voor onszelf zullen maken...

*heroische stem en blik ten hemel gericht met de hand op het hart en zeemzoeterige theme-music op de achtergrond*

Maar we blijven TranceAddicts in hart en nieren!!

Old Post Sep-19-2004 18:07  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Bijbestellen T-shirts
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIdentify Artist and Song [2011] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAsu - 20 Years Of Living [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:59.

Forum Rules: