Wie loopt er hier posts en threads te deleten?? Er zijn er echt een hele hoop weg...moeten we weer opnieuw beginnen?
___________________ "Trance is proof that God loves us and wants us to be happy."
dat zijn het zeker! Wilde gisteren nog een paar replies op nieuwe threads posten, maar in een keer waren ze weg.
___________________ TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Is bij mij ook gebeurt...mods hebben jullie een idee wrom dit is gebeurt???????? Greetz Muppet
Dat heeft Swamper gister gedaan toen de site een tijdje down was.
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
Aha vandaar... ik dacht al "ik mis wat" tnx dat het effe verteld werd. greetz sandman
___________________ If it ain't Dutch, it ain't much As a final touch, God created the Dutch
Dat merk ik ja..
dat scheelt een postmachine a la Dj LEx toch weer 30 posts ofzow
yes yes dit gebeurt meestal met een iets te oude "back-up".. maarja.. of Swamper was dik dronken dat kon ook.. te zien aan enkele acties van em
___________________ - - http://www.rustzachtpim.tk/ - - Rust Zacht Pim
Ik had al zo'n vermoeden... Ik hoop dat het hierbij blijft...
Hoop dat het zo blijft! Ze hoeven niet nog meer posts te jatten :P