|
Heineken Nightlife Awards 2005

Omdat de discotheek waar ik draai genomineerd is voor deze awards zijn we met al het personeel van discotheek The One in een touringcar op kosten van de zaak naar de nightlife awards gegaan. Het scheen dat we best wel kans maakten op een award..
Deze foto is van vroeg op de avond, Bob's party palace is natuurlijk een erg vette lokatie, maar nog leuker als ie vol zit met dolle horecamensen

In ieder geval, de awards werden uitgereikt per regio, onderverdeeld in Noord, Midden, Zuid en Randstad. Daar werd ook weer onderscheid gemaakt in de danscafe's, discotheken, uitgaanscentra en clubs.
Bij elke categorie werden de drie beste bekendgemaakt en vervolgens tromgeroffel bla spanning tadaa
De winnaars 2005:
Populairste danscafe:
Noord - De Zwetser, Emmen
Midden - Man at Work, Almere
Zuid - De Ontmoeting, Oss
Randstad - Cooldown Cafe, Amsterdam
Populairste Discotheek:
Noord - The Palace, Groningen
Midden - Podium, Hardenberg
Zuid - De Hooizolder, Westkapelle
Randstad - City Life, Reeuwijk
NATIONAAL - City Life, Reeuwijk
Populairste uitgaanscentrum:
Noord - Pruim, Zevenhuizen
Midden - Starlight, Nijkerkerveen
Zuid - Time Out, Gemert
Randstad - Hollywood Music Hall, Rotterdam
NATIONAAL - Hollywood Music Hall, Rotterdam
Populairste Club nationaal:
Matrixx Nijmegen
Helaas niet gewonnen met m'n discotheek, maar wat wil je als je nog maar 1,5 jaar bestaat.
Desalniettemin liep ik de hele dag met een dikke grijns op mn kop want
we zaten zowaar bij de beste 3 van de randstad, en dat is echt een hele prestatie!! Had eerder die avond nog ff met o.a. dj Cor en dj Maurice geouwehoerd en die waren het er over eens dat discotheek The One ZEKER eerste of tweede in haar categorie moest worden. Goed, dan zijn we tweede geworden, en laten we eerlijk zijn, de randstad is de belangrijkste categorie en ben je wat mij betreft ook 2e van heel Nederland
Met name ben ik gewoon blij voor de discotheek maar tis toch wel een lekker opstekertje voor jezelf als dj plus dat het voortaan wat lekkerder lobbyen is 
IK BEN ZO BLIJ IK BEN ZO BLIJ ik heb verdomme nog steeds een kater 
Verder:
-Die meisjes van Raffish zijn geil, ik stond er met mn neus bovenop
-Bobs roels
-Jamie en Spike van Di-rect wonnen de prijs voor beste vip dj's 
-Ali-B die van beste NL artiest en ik moet maar weer zeggen dat Ali irl echt een topgast is
-Froukje de Both toch echt haar tijd heeft gehad, ik hou niet zo van oude magere vrouwen
-"urban & bubbling master" Glenn B verdiend de prijs heeft gewonnen voor beste feestconcept en hij me gewoon nog herkende in de zaal maar ik zo dronken was hem vergat te feliciteren
-Ik die avond toch zulke ultieme lekkere dingen heb aangeraakt; er stond namelijk een stentje van pioneer met de dvj speler, nieuwste effectenbank en mengpaneel - waarmee je mocht spelen, RRRRRrrrRRRRrrRR!!!

Dit was ik, met een paar collega's van The One. We hebben alleen maar op onze website een linkje geplaatst naar de site waar je kan stemmen, ik hoorde dat andere discotheken zelfs jingles afspeelden etc. om meer stemmers te trekken. En we bestaan nog maar 1,5 jaar. Let op mn woorden, volgend jaar is discotheek the One # 1 van Nederland!!