Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Avkrminalisera MDMA (Ecstasy)
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001
Exclamation Avkrminalisera MDMA (Ecstasy)

De diskuterar saken i Brittiska formuet... tyckte bara det var lite intressant hur olika inställningen till ecstasy är i England och Sverige...

Indeed Indeed...

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Nov-20-2001 14:09  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
Re: Avkrminalisera MDMA (Ecstasy)

quote:
Originally posted by Vitryss
De diskuterar saken i Brittiska formuet... tyckte bara det var lite intressant hur olika inställningen till ecstasy är i England och Sverige...

Indeed Indeed...

I England kanske där alla ändå gör det...men inte här.. Inte än iaf..

Old Post Nov-20-2001 14:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Thumbs down

För mig får folk pyssla med va fan dom vill men varken jag eller mina närmaste vänner tar ens i droger (förutom alkohol som faktiskt e en drog)
Personligen tycker jag att alla droger inte ens borde finnas men...

Många påstår att dom flesta festerna och att dom fetaste ställena på Ibiza e så bra och har så bra stämming beror på alla drogerna. Är nog delvis sant. Musiken gör ju sitt också.
hur det sem står till i andra länder som England eller Holland e ju en helt annan sak, droger finns ju över allt även om det är mer eller mindre liberalt i vissa länder.

Vet många Holländare som fått höra av andra att dom har trott dom tog droger bara för dom kom från Holland, eller som när jag pratar med vänner att jag ska till Holland på stort dans party så skojjar dom lite å säger "Ska du köpa droger?"

Droga dom som vill, jag dömmer inte den som gör det, jag vet inte ens vilka dom e.

ses...

Old Post Nov-20-2001 16:57  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Håhåjaja, jag behöver väl inte egentligen visa min åsikt här eftersom de flesta har koll på den ändå. Människan är en dum varelse som bör skyddas från sig själv för sitt eget bästa av lika dumma männsikor. *SUCK*

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-20-2001 21:11  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Att käka E varje helg är inget att rekommendera... en rolig höst 2001 kan lätt bli en deppig vår 2002!

Old Post Nov-21-2001 08:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Gaby
Att käka E varje helg är inget att rekommendera... en rolig höst 2001 kan lätt bli en deppig vår 2002!

Det är ju sant....Fast det är redan deppigt som det är just nu när vintern är påä gång...

Har hört att det knappras cirka 2 miljoner E per helg i England kan det stämma eller...

Old Post Nov-21-2001 13:12  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
För mig får folk pyssla med va fan dom vill men varken jag eller mina närmaste vänner tar ens i droger (förutom alkohol som faktiskt e en drog)
Personligen tycker jag att alla droger inte ens borde finnas men...

Många påstår att dom flesta festerna och att dom fetaste ställena på Ibiza e så bra och har så bra stämming beror på alla drogerna. Är nog delvis sant. Musiken gör ju sitt också.
hur det sem står till i andra länder som England eller Holland e ju en helt annan sak, droger finns ju över allt även om det är mer eller mindre liberalt i vissa länder.

Vet många Holländare som fått höra av andra att dom har trott dom tog droger bara för dom kom från Holland, eller som när jag pratar med vänner att jag ska till Holland på stort dans party så skojjar dom lite å säger "Ska du köpa droger?"

Droga dom som vill, jag dömmer inte den som gör det, jag vet inte ens vilka dom e.

ses...

håller helt med...

fråga till de som är drogliberala: vad säger ni om doping inom idrott?

Old Post Nov-21-2001 15:19 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Egentligen är väl mina åsikt om droger också redan känd,

Men doping inom idrott...vafan, alla dopar sig juh redan. Världsrekordet på 100 meter för herrar har förbättrats med ungefär 1 sekund på mindre än tio år, SÅ fort utvecklas inte människan.

Låt dem dopa sig, lägg ner energi på annat.

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Nov-21-2001 21:21  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

Rasta hmm, fundering..

quote:
Originally posted by Gaby

kan man spara så där? om jag har typ jääättee tråkigt nu på hösten, får jag kul till våren sen? vore ju rätt bra.. ska hälsa på min brorsa i norge då.. o det voire ju roligt om det besöket blir roligt..

röka trattkantarel o svart tratt svamp, e det att knarka? isf knarkar jag ibland..

PS: sorry om jag råka kanske förlöjliga denna disukssion, men jag är tvungen att veta.. DS:

Old Post Nov-21-2001 21:34  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Egentligen är väl mina åsikt om droger också redan känd,

Men doping inom idrott...vafan, alla dopar sig juh redan. Världsrekordet på 100 meter för herrar har förbättrats med ungefär 1 sekund på mindre än tio år, SÅ fort utvecklas inte människan.

Låt dem dopa sig, lägg ner energi på annat.

ok....... vet inte ens vad jag ska säga... anden hjälp mig

Old Post Nov-21-2001 22:07 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Oki, här är en radikal idé ni aldrig trodde skulla komma från mig. Släpp dopingen fri, låt idrotten förstöra sig själv. Alla sponsorer dra in pengar och all publik svika tävlingarna. Efter ett tag blir doping en oskriven regel att man inte sysslar med, trots att det är tillåtet, för att rädda den urkraft som idrott ändå innebär. För en oskriven regel bryter man inte mot, för då förlorar man all värdighet. I dopingfallen nu, är det precis som att filma, om man är duktig kommer man undan, om man åker fast säger man "går det så går det". Däremot om dopingen skulle vara tillåten men ansedd bland de tävlande som att det sysslar man inte med för då spelar man inte på lika villkor skulle man ALDRIG vilja bli ertappad med doping. Då kan man inte förklara bort sig med "går det så går det", för det är tillåtet, men inte rumsrent hos utövarna. Sug på den! Men eftersom jag lever nu, vill jag inte under min livstid se idrotten gå under för att sedan kanske efter min död återuppstå, så därför är jag för allt vad dopingkontoller och förbud heter.

quote:

Inte människan, nä. Men materialen. De banor de senaste världsrekorden är satta på är vetenskapligt utvecklade som höghastighetsbanor för sprintdistanser. Vinden ligger alltid gynnsam, gummiblandningen i banan är optimal och för att inte tala om skor m.m. Tråkigt, javisst, men bättre än doping.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-21-2001 22:39  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Det där med doping suger....Lite som Aendy säger...skulle det bli lagligt så skulle alla ta det vilket skulle betyda att om du ska bli idrottsstjärna så måste du knarka...vad är det för ett samhälle...näh jag vill nog inte satsa på idrotten för då måste jag knarka....eller jag ska nog satsa på höjdhopp så får jag knarka?

Old Post Nov-22-2001 06:23 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Avkrminalisera MDMA (Ecstasy)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAuthentik – A10 [d.Drum] [GTN 1050.12] [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDisable Audio - Roxta (Original) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:50.

Forum Rules: