|
ביקורת על הסט
לדעתי סט נחמד ביותר, טראקים יפים מאוד, ואני אוהב את הסגנון הזה
אבל יש לך קצת בעיות במיקסוסים..למשל, וזאת הדוגמה הכי בולטת לדעתי, בדקה 25....זה פשוט נוראי מצטער...
אבל סה"כ סט יפה מאוד יש עתיד רק תעבוד על המיקסוסים
וטראקים ממש בני זונות
אה ותשים איזה טראקליסט
תודה אחי
___________________
Living In TEL AVIV = S-T-Y-L-E
|