Ik ben op zoek naar een top 40 dj voor oud en nieuw, liefst met eigen vervoer, van 00.30 tot 03.00 uur, voor een feest in de buurt van Utrecht. Ben je er zelf een, weet je er een, let me know! Goede verdiensten. Mail voor meer info: [email protected]
Dec-17-2004 17:35
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Re: Dj Gezocht Met Oud En Nieuw!!!
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ik ben op zoek naar een top 40 dj voor oud en nieuw, liefst met eigen vervoer, van 00.30 tot 03.00 uur, voor een feest in de buurt van Utrecht. Ben je er zelf een, weet je er een, let me know! Goede verdiensten. Mail voor meer info: [email protected]
Bijna iedereen heeft hier de top-40 afgezworen dus weet niet of het succes heeft Maar ik ga even voor je navragen bij een collega. Haar vriend is zo'n top-40 prutser.
Dec-17-2004 18:03
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Ze zoekt vast geen prutser!
Dec-17-2004 18:29
New Wave
We are all a number......
quote:
Originally posted by Tim81
Ze zoekt vast geen prutser!
Vastwel.
Dec-17-2004 18:45
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Wellicht DJ Gerrit onze ski-hut dj
Dec-17-2004 19:50
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
nouja, het vangt wel pegels...
waarom denk je anders dat ik een top 40 iemand zoek? in mijn kennissenkring heb ik niet zulke mensen hoor
Dec-17-2004 21:41
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Ja Gerrit kan wel vrij goed mixen en idd de top 40 is zijn motto he
Moet je hem proberen
haha! mooi op tijd iris, maar zit helaas al vol die hele dag! kan evt wel een oproepje plaatsen bij wat collega's maar ik geef je vrij weinig kans.
Dec-18-2004 01:50
magrec
Kleinenberg addict
Theesaus aka bastiaan draait regelmatig top40 in the one. Maar ik denk dat hij al plannen heeft voor oud & nieuw.
Dec-18-2004 10:41
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by DJ Gerrit
WAAAR ZIJN DIE HANDUH>??
haha! mooi op tijd iris, maar zit helaas al vol die hele dag! kan evt wel een oproepje plaatsen bij wat collega's maar ik geef je vrij weinig kans.
Gerrit, je zegt dat je vol zit. Mag ik vragen wat je op zo'n dag verdient (/slash waar je draait). Ben serieus gewoon geinteresseerd.
Dec-18-2004 12:53
DJ Gerrit
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gerrit, je zegt dat je vol zit. Mag ik vragen wat je op zo'n dag verdient (/slash waar je draait). Ben serieus gewoon geinteresseerd.
dit is een vraag die vaker krijg ja als het oud en nieuw is. met oud en nieuw zijn de prijzen voor een dj asociaal, niet alleen bij house djs. Voor het geld dat ik op oud en nieuw verdien kan ik zo een 10 dagen op vakantie.
Wel jammer dat je jezelf niet kunt klonen had ik misschien wat langer op vkanatie gekunt
Dec-18-2004 13:51
Subsonik
Bad Mother ******
Registered: May 2001
Originally posted by DJ Gerrit
dit is een vraag die vaker krijg ja als het oud en nieuw is. met oud en nieuw zijn de prijzen voor een dj asociaal, niet alleen bij house djs. Voor het geld dat ik op oud en nieuw verdien kan ik zo een 10 dagen op vakantie.
Wel jammer dat je jezelf niet kunt klonen had ik misschien wat langer op vkanatie gekunt
Je geeft geen antwoordt op de vraag, 10 dagen vakantie in australie kost namelijk wel wat meer als 10 dagen op de veluwe, oftewel met zo'n antwoordt weten we nog nix.