|
|
|
|
 |
TranceFool
Rollin“ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
May-14-2002 18:35
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
| quote: | Originally posted by tijs08
ben benieuwd hoe het was? en of hij er ook echt was? |
Natuurlijk wassie er... waarom zou 'ie er niet zijn? Hij heeft gedraaid van 23:30 tot 2:00 ofsow...
Hij heeft een verrassende set neergezet vonnik. Hij heeft z'n alom bekende stijl gecombineerd met een andere kant van Armin. Het meest verrassend vond ik dattie Milo - Jungle Of Mirror draaide, en ook een of andere beuk uitvoering van DHS - House Of God. Maar hij heeft ook veel platen gedraaid die ik op Qontact ook voorbij heb horen komen zoals: Rapid Eye - Circa Forever (iberia's mainroom mix) en Aquanuts - Deep Sea. Verder heb ik nog kunnen onthouden
Paul Oakenfold - Southern Sun (tiėsto remix),
DJ Tiėsto - In My Memory (airwave/v-one remix),
Matt Darey - You're Beautiful (pulser remix geloof ik),
Push - The Legacy,
Lost Witness - Song Of A Siren
De rest ben ik vergeten.
Verders is dat hele Mellow Moods gebeuren wel grappig, was er nog nooit geweest. Is inderdaad de ideale omgeving voor zo'n dinsdagavond, lekker rustig sfeertje, geen stampvolle zalen maar verschillende kleinere ruimtes waar speakers hingen zodat je door het hele pand de muziek goed kon horen. Grappig vonnik wel dat die catacomben gewoon een restaurant is Dacht dat het ernaast zat ofsow... Maar goed, dit was ook ok... al met al een leuk avondje
Groeten!
[EDIT]Heb effe gechecked, het was de V-One remix van In My Memory, maar dan zonder vocalen[/EDIT]
Last edited by eieregooie on May-15-2002 at 03:25
|
|
May-15-2002 03:17
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:43.
Forum Rules: