Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt
Pages (40): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mr_sick
iBiZa aDDiCTeD fOr LiFe!

Registered: Jun 2001
Tiesto in Concert - 6/11/2004 - Hasselt

quote:
Nieuwe 'Tiësto in Concert' in België en Nederland
Vorig jaar schreef DJ Tiësto geschiedenis, door als eerste DJ ter wereld een solo concert te geven en daarvoor een stadion te vullen met ruim 25.000 personen, het evenement was meer dan vijf weken op voorhand uitverkocht.
Na het enorme succes van het concert van afgelopen jaar zal DJ Tiësto in 2004 wederom een geruchtmakend optreden geven. Naast Nederland is er dit jaar ook een concert gepland in België. 'Tiësto in Concert' in Nederland zal plaats vinden in het Gelredome te Arnhem op zaterdag 30 oktober en een week later in België op zaterdag 6 november in de gloednieuwe Ethias Arena te Hasselt.

'Tiësto In Concert' werd beschouwd als een mijlpaal in de geschiedenis van dance. Eén DJ die een volledig voetbalstadion uitverkoopt en hetzelfde deed als enkel de allergrootste rockartiesten hem hadden voorgedaan was iets wat nog nooit eerder gebeurd was. Het concert door slechts één DJ in combinatie met de overweldigende show wordt nog steeds als legendarisch ervaren door de massaal aanwezige (internationale) pers en bezoekers en wordt tevens door velen beschouwd als het allerbeste dance evenement dat ooit heeft plaatsgevonden.

De gelijknamige DVD verkocht in Nederland en België meer dan honderdduizend exemplaren. Ook wereldwijd is de DVD geëxploiteerd en heeft in zowel Azië, als het land van de entertainment en shows, Amerika, stof doen opwaaien. Eén en ander heeft ertoe geleid dat er sterke interesse is vanuit landen als Duitsland, Engeland en de Verenigde Staten om daar ook "Tiësto in Concert" te laten plaatsvinden.

Tiësto werd dit jaar voor de tweede achtereenvolgende keer verkozen tot 's werelds beste DJ. Hij won de afgelopen jaren wereldwijd zowat alle dance gerelateerde prijzen en awards en had in België de afgelopen maanden met 'Traffic' en 'Love Comes Again' top 3 hits en een nr. 1 single met de remix van 'Rain Down On Me' van Kane. In Mei verscheen zijn artiestalbum 'Just Be' dat nu al weken één van de best verkochte CD's in België is. Afgelopen vrijdag was DJ Tiësto de grote act tijdens de officiële openingsceremonie van de Olympische spelen in Athene.

De organisatie van 'Tiësto in Concert' ligt in de handen van ID&T, marktleider in Nederland op het gebied van dance evenementen en onder meer bekend van de organisatie achter evenementen als Sensation, Innercity en Mysteryland. Eerder deze maand werd reeds aangekondigd dat ID&T vanaf 15 September in België van start gaat met een lokaal bedrijf, waaronder Sensation en Antwerp Is Burning zullen georganiseerd worden, hieraan wordt nu ook de nieuwe 'Tiësto In Concert' toegevoegd.

Dit DJ concert op zich zal niet alleen een uniek gegeven worden. Maar ook de show die rond 'Tiësto In Concert' zal gebouwd worden zal ongeëvenaard en ongekend zijn en dance in België op een veel hoger niveau en in een heel ander perspectief plaatsen. De show en het totaalspektakel rond 'Tiësto In Concert' zullen duidelijk maken waarom dance in Nederland, en de evenementen van ID&T in het bijzonder, zo populair zijn. 'Magic' is het thema dat gekoppeld is aan deze aankomende concerten. Dit thema biedt voor de ontwerpers nieuwe invalshoeken om een op concertgebied ongeziene show neer te zetten ondersteund door in België of Nederland nog nooit eerder gebruikte special effects. Inhoudelijk zal op muzikaal gebied extra aandacht besteed worden aan optredens van acts en gastartiesten.

"Tiësto in Concert moet dit jaar nog beter en indrukwekkender worden als het vorig jaar al was. Ik ben me ervan bewust dat de lat hoog ligt maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een nog groter succes zal worden. Ik heb er nu alweer zin in.", aldus een enthousiaste Tiësto die heel de maand oktober geen boekingen zal doen om zich optimaal voor te kunnen bereiden.

In België zal dit unieke DJ concert plaatsvinden in de gloednieuwe Ethias Arena te Hasselt. De Ethias Arena is de nieuwe hal die de afgelopen maanden met man en macht aan het Grenslandhallen complex is bij aangebouwd. Met een grondoppervlak van 13.600 m² is de Ethias Arena niet alleen de meest moderne maar ook de grootste hal in België. 15 September vindt de officiële opening van de hal plaats en nog geen week later zal het WTA tennistornooi met de heroptredende Kim Clijsters van start gaan. Tiësto In Concert zal het allereerste nachtevenement worden in deze schitterende locatie.

Algemene informatie:

Datum:
Zaterdag 6 november 2004

Tijden:
Deuren open om 22:00 uur. Concert begint om 23:00 uur tot 07:00

Tickets:
40 Euro

Voorverkoop:
Start zaterdag 28 augustus 2004 bij alle filialen van Fnac, Mediamarkt of telefonisch via 070/34 50 50 (Sherpa, voor België) of 0900 93 93 (Ticketbox, voor Nederland) Online ticketverkoop: www.sherpa.be of www.ticketbox.nl

Meer info:
www.id-t.be | www.tiestoinconcert.be | www.tiesto.com

Le nouveau 'Tiësto In Concert' en Belgique et
les Pays Bas
L’année précédente DJ Tiësto a marqué l’histoire en donnant comme premier DJ du monde un solo concert, pour plus de 25000 personnes. Ce fameux événement était déjà ‘sold out’ cinq semaines en avance.
Après ce succès énorme de l’année passée, deux grands concerts sont prévus pour cette année. L’un samedi 30 octobre aux Pays Bas, dans le Gelredome à Arnhem et la Belgique suit une semaine après, c’est à dire, le samedi 6 novembre dans la toute nouvelle Arène Ethias à Hasselt.

‘Tiësto in Concert’ a marqué l’histoire de dance, du fait que toutes les places du stade étaient vendues en avance, ceci n’a jamais eu lieu au paravent, à part les plus grands artistes de rock. Ce concert effectué par un seul DJ, en combinaison d’un spectacle super magique est considéré par la presse internationale et par les spectateurs, comme le tout meilleur événement de dance qui a jamais eu lieu.

Tiësto a était élu successivement pour la deuxième fois, comme le meilleur DJ du monde. Les dernières années, il a obtenu dans le monde entier des awards. ‘Traffic’, ‘Love Comes again’ et le remix de ‘Rain Down On Me’ étaient des tubes permanents en Belgique. Son album d’artiste ‘Just Be’ est depuis plusieurs semaines le meilleur CD vendu en Belgique.

DJ Tiësto était également présent par son spécial act, pendant la cérémonie d’ouverture des Jeux Olympiques d’Athènes.

L’organisation de ‘Tiësto in Concert’ vient des mains de ID&T, grand leader aux Pays Bas sur le domaine d’événements de dance, tels que les célèbres events comme Sensation, Innercity et Mysteryland. Comme déjà annoncé ce mois ci, ID&T démarre dès le 15 septembre avec une société belge, ils organiseront pour la Belgique ‘Sensation’ et ‘Antwerp Is Burning’ et en plus le nouveau ‘Tiësto in Concert’.

‘Tiësto in Concert’ 2004, sera encore plus surprenant et impressionnant que l’année passée, j’en suis conscient que c’est presque impossible, mais j’ai toute confiance pour atteindre une nouvelle victoire de succès ceci suivant les paroles de Tiësto, qui se prépare les prochains mois uniquement pour le nouveau concert.

Ce unique DJ concert aura lieu en Belgique dans le tout nouveau Arène Ethias de Hasselt, cette arène est une construction qui voisine aux Grenslandhallen. Cette arène a une superficie de 13600 m2 et est la plus grande et la plus moderne en Belgique.

L’ouverture officielle aura lieu le 15 septembre, la semaine après suivra le WTA tournoi de tennis avec Kim Clijsters. ‘Tiësto In Concert’ est le tout premier événement nocturne dans cette location unique.

Information générale:

Date:
Samedi le 6 novembre 2004

Heures d’ouvertures:
Les portes s’ouvriront à 22 heures, le concert commence à 23 heures jusqu’à 7 heures

Tickets:
40 Euro

Presale:
A partir de samedi 28 août 2004 toutes les filiales de Fnac, Mediamarkt ou par téléphone via 070 34 50 50 (Sherpa, pour la Belgique) ou 0900 93 93 (Ticketbox, pour les Pays Bas) online ticket: www.sherpa.be ou www.ticketbox.nl

Information supplémentaire:
www.id-t.be | www.tiestoinconcert.be | www.tiesto.com

Gonna be huge!!!!!!

Old Post Aug-23-2004 16:53  Belgium
Click Here to See the Profile for mr_sick Click here to Send mr_sick a Private Message Add mr_sick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

Ik zou toch één van beide evenementen willen meemaken. Voor mezelf ligt de datum in Nederland een pak beter.

aja bovendien zoekt id&t nog personeel ook:

Openstaande vacatures ID&T voor België
ID&T, gevestigd te Antwerpen, is een creatief en jong bedrijf. Een bedrijf dat zich specifiek richt op entertainment naar de jongerendoelgroep met leeftijd 16 - 35.

ID&T heeft reeds meer dan tien jaar een leidende en trendbepalende rol binnen de Europese entertainmentsector. ID&T organiseert de grootste dance-evenementen ter wereld zoals Sensation, Mysteryland, Tiësto In Concert, Trance Energy, Innercity...

De ID&T groep verwelkomt jaarlijks internationaal meer dan 500.000 bezoekers. ID&T beschikt tevens over een onafhankelijk mediaplatform dat zich rechtstreeks in de doelgroep positioneert, waaronder een lifestyleblad 'ID&T Magazine', de portaalwebsite 'ID-T.be', de radio 'ID&T Radio'... Verder is er de platenmaatschappij 'ID&T Music' en een horecatak met bars en restaurants.

Met het oog op de internationale expansie start ID&T vanaf 15 september met een lokaal bedrijf in België.

Voor de opstart en de ondersteuning van nieuwe en bestaande activiteiten zoekt ID&T nog enkele sterke en enthousiaste persoonlijkheden voor volgende functies:
- Sales Manager
- Project Manager
- Creatief Manager
- Promotie Coördinator
- Administratief Bediende

ID&T biedt een afwisselende job met veel uitdagingen die ruimte geeft voor een zelfstandige aanpak. Een sectorcultuur die zich kenmerkt door open communicatie in een jonge werkomgeving. ID&T biedt een competitief salaris en bovenal een boeiende job. Uitgebreide functie omschrijvingen zijn te vinden op www.id-t.be

Wil je werken in een toekomstgericht en jong bedrijf, mail je vacature naar: [email protected]

Je kandidatuur wordt snel en vertrouwelijk behandeld.

had ik geen goed werk gehad had ik mij zeker kandidaat gesteld om administratief bediende te worden

Old Post Aug-23-2004 16:57  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

woah!! wil zeker gaan!

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Aug-23-2004 17:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Ik heb net beslist om niet te gaan!
Het gaat extreem druk worden, véél breezah-volk, en 8u Tiesto is gewoon té veel van het - ahem - goede voor mij, zelfs met die hele show errond. En die 40€ geef ik dan liever uit aan een feestje waar ik me beter ga amuseren!

Old Post Aug-23-2004 17:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb net beslist om niet te gaan!
Het gaat extreem druk worden, véél breezah-volk, en 8u Tiesto is gewoon té veel van het - ahem - goede voor mij, zelfs met die hele show errond. En die 40€ geef ik dan liever uit aan een feestje waar ik me beter ga amuseren!

wow Jasper... Tiësto vernoemen zonder te bashen... mijlpaal?

Old Post Aug-23-2004 18:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by djcresto
Voor mezelf ligt de datum in Nederland een pak beter.

idem.

probleem is dat de ingang een stuk duurder is en ook de vervoerskosten zullen hoger zijn.. ik zal er dus naar alle waarschijnlijkheid geen enkele keer bij zijn.

maar niet getreurd, zo spaar ik ondertss wat centjes voor I Love Techno

Old Post Aug-23-2004 18:05  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

kdenk ook nie da ik erbij ga zijn... denk dat het weer zo druk gaat zijn als tiesto in de versuz in december... geen zin om voor zoiets zoveel geld uit te geven geef da geld dan liever uit aan feestjes waar ik toch iets aan heb ipv blauwe plekken en ellebogen in my face...

Old Post Aug-23-2004 18:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

De kaarten voor Tosti In Concert zullen hier wel in no-time uitverkocht zijn zaterdag. Gelukkig heb ik weten te regelen dat er kaarten voor me geprint worden als de Ticketbox open gaat

Vorig jaar bij Tosti was het echt druk vanaf halverwege tot vooraan, dus maar helemaal achterin gaan staan, looppaden bij de tribunes of op de tribunes waar we totaal geen last hadden van de drukte en dichtbij drinken, eten en wc's waren

Old Post Aug-23-2004 18:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Bwah denk wel da'k ga gaan, wil dat toch eens meegemaakt hebben

Old Post Aug-23-2004 18:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Zehra
geen zin om voor zoiets zoveel geld uit te geven geef da geld dan liever uit aan feestjes waar ik toch iets aan heb ipv blauwe plekken en ellebogen in my face...

kwil ook geen ellebogen in men gezicht, rug enz... en die 2 keer dat ik tiësto gezien heb wast van da...
dus, i don't know, ma guess dat ik ni lang kan twijfelen

Old Post Aug-23-2004 20:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002
Op zich zou ik wel wilen gaan...maar idd het breezahvolkje zou me toch te veel irriteren

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Aug-24-2004 11:58 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Nabistai
Op zich zou ik wel wilen gaan...maar idd het breezahvolkje zou me toch te veel irriteren

Als ge Tiesto al 5 keer live gezien hebt op een goe jaar tijd zijde da al gewoon ze geloof me

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Aug-24-2004 14:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (40): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha Live @ Tyrant 1997 prt 2 track 5... [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackViframa - "Cristalle (Katana's Intro Mix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:18.

Forum Rules: