|
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik koop een oude kerk op, en met mijn bouwvakkers skills hervorm ik die helemaal op tot discotheek.
het moet er allemaal imposant uitzien.ik zou deels van de inrichting behouden maar ze gewoon wat aanpassen, bv altaar vanvoor kan het beste als dj booth dienen. de toog zou plaats nemen aan de linker en de rechter (beuken, of hoe noemen ze da weer) dus eigenlijk komt er alleen maar een rechte ruimte vrij om te dansen. alles ziet er heel donker en mysterieus uit.
daarnaast zou ik ook nog een apart stuk willen bijbouwen dat iets ofwat als hotel moet functioneren, wel te verstaan gaat dit hotel geen last hebben van het geluid. waarom een hotel: 1. om meer buitenlanders aan te trekken.
2. Speciaal voor de buitelandse dj guest zodat ze niet als een wrak terug naar huis moeten keren
3. voor de koppeltjes, stel je ontmoet de vrouw van je leven/ de vrouw van 1 nacht. en je kan de hormonen niet bedwingen zal dit hotel de mogelijkheid geven om je eens goed uit te leven 
De VIP-room: een grote zaal met overal glazen wanden die zich in het midden van de kerk, boven de dansende menigte bevindt
deze zaal zweeft letterlijk in de kerk, ze wordt alleen vast gemaakt met dikke ijzeren kettingen, die opzich zijn verbonden met de pilaren van de kerk.
De muziek: gaande van mainstream tot underground nachten (van alle verschillende EDM genres) zo ongeveer alla asta. gewone muziek/commericeel, maar met speciale guest dj nights.
waar gaat dit fijn staaltje vakmanschap plaats vinden??? in hartje Antwerpen.
ook zal er overdag een trendy restaurant open zijn, om eventuele verliezen bij te benen 
joa joa.. da ziet er goe uit
|
hier is al uren over gedagdroomd, dat hoor je goed