|
בעיה עם הצורב
היה לי צורב של
yamaha..
קיצר עבר זמנו... הבאתי חדש במקומו
הקטע שבמחשב עדיין מותקנים הדרייברים של הצורב ימאהה הישן..
ונגיד בתוכנות צריבה זה מראה לי תמהירות של הצורב הישן... חוץ מזה שזה עושה לי בעיות עם צריבת מוזיקה..
אז השאלה שלי היא... איך אני מעדכן את הדרייבר של הצורב החדש?
זה הצורב החדש:
CD-ROM/DVD : ATAPI CD-R/RW 32X10
מישהו יכול לעזור לי?
___________________
|