|
maybe u still pissed cuz Deutschland was very big in the past
Nou breekt m'n klomp!!!! Onze oosterburen maken het nou wel heel erg bont !!!! In die spam thread van blik enz...... Komt als een van de laatste dingen dit te voorschijn: maybe u still pissed cuz Deutschland was very big in the past!! Nou hebben ze het voor elkaar hoor, dit is de rede om het hele forum in beslag te nemen
Als ze zulke dingen zeggen halen ze het bloed onder m'n nagels vandaan !!!!!
Ze denken altijd maar wij zus enzo het "grote Duitsland"
Jakkes.....
Maarja hoogmoet komt ten val..........
Al doen we het maar voor mijn opa die zijn fiets is gestolen en gefusilleerd in '44, Rest In Peace
Btw van mij morgen ze hun eigen forum hebben interreseert me geen drol maar dan moeten ze niet zo dom gaan lullen zeg DAMN het spijt me ik kan daar niet tegen......
p.s. Ik heb Duitse vrienden enne PVD is een top Gozer HeHe
___________________
Favorite producer atm:
Joris Voorn
Favorite DJs atm:
James Holden & Benny Rodrigues
Last edited by Raymond on Oct-31-2001 at 09:47
|