Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [TV] Canvas - Dansen op de vulkaan (22:55hr)
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001
[TV] Canvas - Dansen op de vulkaan (22:55hr)

Dansen op de vulkaan - Woensdag 12 januari 2005 22u55 CANVAS

Ze trekken een sexy rokje aan en naaldhakken. Ze verven hun haar en maken zich op. Ze dansen de nacht door tot laat in de ochtend. De raveparty’s, de technofuiven, de zomerparades, de feestjes met seks en wilde uitspattingen, ze vinden dat allemaal gewoon fantastisch. Hun lichaam voelt zo licht aan, en lekker. Zo warm en knus.

Eilèn, Helen en Carina zitten zwaar aan de partydrugs. Ecstasy, speed. Ze beginnen ermee uit nieuwsgierigheid. De pilletjes doen hen de raves beleven als krankzinnige joyrides, als verliefdheid, maar dan duizend keer sterker. Vanaf dan is hun leven nooit meer helemaal hetzelfde. Feesten wordt een levensfilosofie om bewust te ontsnappen uit de saaiheid van het dagelijkse leven van school en werk.

Maar hun geromantiseerde houding tegenover drugs verandert hun leven. Ze worden er agressief van. Ze hebben slaapproblemen. Soms verminken ze zich. Ze hebben last van flash backs. Hun vriendjes worden gewelddadig als ze pillen slikken. Ze worden bezitterig, en soms slaan ze er op los. Ze worden betrapt en dan geraken ze in de cel.

Tine sterft aan een overdosis en laat haar moeder Gro alleen achter. Op een nacht vindt Gro haar dochter op de grond. Het meisje kan haar nog zeggen dat ze twee XTC pillen heeft genomen. Plots slaat ze met haar hoofd tegen de muur. Gro ziet haar dochter wegglijden. De lach in het oog, zegt Gro, dat was Tine. The Smile in the Eye is de titel die Piotr Kuzinski oorspronkelijke aan deze documentaire heeft meegeven.

Old Post Jan-12-2005 19:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Interesting!
Nog een uurke of 3 filosofie studeren en dan toch maar eens naar dit programma kijken denk ik.

Old Post Jan-12-2005 19:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

enkel tv1 op kot, stomme kabeltv werkt niet terwijl hij zou moeten werken, bovendien wil m'n antenne alleen tv1 weergeven, versta er de ballen van, normaal is canvas ook te zien met een antenne.

Old Post Jan-12-2005 19:28  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

als ik onze pa zen fatte pens kan verschuiven, en het kaske kan afpakken zal ik wel is kijken...

Old Post Jan-12-2005 19:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Interesting!
Nog een uurke of 3 filosofie studeren en dan toch maar eens naar dit programma kijken denk ik.

hah super, kben da ook aant studeren (inleiding tot de westerse wijsbegeerte). Kmoet zeggen, het is vrij interessant allemaal, maar morgenvroeg begin ik aan de moderne wijsbegeerte (beginnend bij Hume) en ik vrees dat da een pak moeilijker gaat worden =\

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jan-12-2005 21:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

Gisteren aankondiging gezien en geintereseerd, maar ondertussen al vergeten, maar in de tussentijd weer aan herinnerd, waarvoor dank.

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jan-12-2005 21:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

tis mor juist bezig of ze maken de droge associatie

"Je vindt trance goed, dus je pakt bollen" pfff het irriteert me nu al

Old Post Jan-12-2005 22:05  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Zevan
Hunting Orion in progress

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Dark Apostle
tis mor juist bezig of ze maken de droge associatie

"Je vindt trance goed, dus je pakt bollen" pfff het irriteert me nu al

inderdaad
was wel n beetje te verwachten

Old Post Jan-12-2005 22:08  Belgium
Click Here to See the Profile for dj Zevan Click here to Send dj Zevan a Private Message Add dj Zevan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

quote:
Originally posted by dj Zevan
inderdaad
was wel n beetje te verwachten

Bij een degelijke reportage hoort men vooroordelen weg te laten en niet in de 5 eerste minuten ff een statement neet te zetten van wat jij denkt, dat is jambers stijl

Old Post Jan-12-2005 22:11  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Zevan
Hunting Orion in progress

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Bij een degelijke reportage hoort men vooroordelen weg te laten en niet in de 5 eerste minuten ff een statement neet te zetten van wat jij denkt, dat is jambers stijl

ge hebt gelijk
reportage gaat mensen die naar rave/house parties gaan en drugs nemen
te duidelijke link, zo wordt de associatie er echt met de lepel ingegeven
dit vooroordeel is gewoon te fel ingeburgerd vrees ik
jammer

Old Post Jan-12-2005 22:19  Belgium
Click Here to See the Profile for dj Zevan Click here to Send dj Zevan a Private Message Add dj Zevan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

Sjah, buiten de kleine insinuaties over drugs en muziek, vond ik het best wel goed. 'Voor de mensen die niks meegemaakt hebben'... Mja, die hebben blijkbaar dan toch geen drugs nodig om een goe leven te leiden. Die dat ze trouwens in den bak gestoken hadden... Jeezes, die had blijkbaar toch al een vrij sponzig stel 'hersenen' Anyways, triestig om zien hoe mensen zo weinig zelfrespect kunnen hebben

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jan-12-2005 23:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Heb toch gemengde gevoelens ivm de reportage.
Imo werd er teveel een sfeer geschept dat ze op het slechte pad kwamen door de muziek en niet echt doordat ze met de verkeerde mensen in contact kwamen.

Maar wat me het meest ergerde was de kerel die de reportage inleidde. Hij flans daar vanalles uit ivm trance, hoe griezelig en eng die stijl wel niet is (die mens is duidelijk nog niet in mijn EDM CD collectie gaan snollen) en dat hij zich niet kon inbeelden dat je er van kon genieten zonder iets te pakken.

Ik heb in al die jaren dat ik naar events gaan nog nooit iets gepakt of alcohol gedronken (ten eerst omdat ik met de auto was en ten tweede ik ga er naartoe voor de muziek en de sfeer). AiB Outdoor was het eerste event waar ik 1 of 2 pintjes heb genuttigd. Ik hem toen nogtans enorm van J00F zijn set genoten en naar die kwiet zijn standaarden is dat die duistere harde trance

Mon bon, het komt van de zender die zegt dat belgie ook 2 bekende DJ's heeft: Bossanova en Too Many DJ's. (Ja ik ben dat nog steeds niet vergeten )

Old Post Jan-12-2005 23:27  St Vincent and Grenadines

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [TV] Canvas - Dansen op de vulkaan (22:55hr)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackParadise Soul – Theme [2024] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHybrid featuring Peter Hook - "True To Form" (John Creamer & Stephane K Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:11.

Forum Rules: