5 Nov. -> MAURO PICOTTO - Awesome EP
Eindelijk!!! Lang moeten wachten op de opvolger van de 'Metamorphose EP'... maar 'Awesome EP' komt eraan
dit is de tracklist
Bangkok
Cyberfood (For Your Brain)
Freetown
Awesome
Hong Kong
Charm
hier is alvast een preview van een v/d tracks, en Awesome hebben jullie natuurlijk al!:
Thnx voor die Preview!!
Zitten lekkere nummers tussen!!!
___________________
Oct-27-2001 14:01
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
k zal t es checken.. bedank iig
Oct-29-2001 01:34
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Hij is dus al gereleased , naja lekker boeiends, ik kan em van een ftp'tje af plukken, kijken of mn modum dat wil. Als Glanis em al heeft of iemand anders (zal vast wel), kan diegen em dan ff uppen , want ik denk dat toch beswel veel mensen deze platen willen hebben.
Uuuuhhhh Henkie zomaar mijn post editten . Tuurlijk snap ik dat. Maar ik heb een ISDN MODEM!!!. Dus dan ben ik ongeveer 4 uur bezig, snappie En ik dacht al dat andere mensen em ook al hadden, dus dan kan iemand anders em ff uppen die wel een snelle verbinding heeft, zodat iedereen kan genieten (of niet genieten).
Registered: Jan 2001
Location: Leiden, the Netherlands
zo k heb hem net geluisterd en hij is goed!!!!! vooral dat laatste nummer hong kong, echt super-vet.....kan haast niet w88 tot Innercity
Oct-29-2001 20:09
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
ik zat net naar Freetown van Awesome EP te luisteren, en ik kende dat deuntje dacht ik....ikke zoeken en zoeken....staat die gewoon op Mauro Picotto Live @ Trance Energy 17-2-01!!!!
Vlak na Raggatack op 72 minuten ongeveer...
Oct-31-2001 18:18
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by Yarnie zo k heb hem net geluisterd en hij is goed!!!!! vooral dat laatste nummer hong kong, echt super-vet.....kan haast niet w88 tot Innercity
IDD, HONG KONG (check me vlaggie) vind ik ook t beste nummer.