Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ferry Tayle : 3h de live sur Lets Go Zik tout à l'heure de 18H à 21h
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003
Ferry Tayle : 3h de live sur Lets Go Zik tout à l'heure de 18H à 21h

kikoo (ca va fait longtemps mdr)

Juste en profitez pour ceux que ca intéressent, je joue en live pendant 3h tout à l'heure sur Lets Go ZIk

de 18h à 21h

Stream ICI

Last edited by FerryTayle on Jan-16-2005 at 15:27

Old Post Jan-16-2005 14:00  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Une question comme ça : c'est choisi comment les horaires ?
Parce que bon comme auraient dit certains : on a des familles nous
Et malheureusement, faut quand même remarquer que c'est pile à cheval sur le repas du soir :-/

Donc moi ce soir, je ne pourrais qu'écouter de 18H à 19H voir 19H30 et puis la fin quoi...
Mais pas en entier...

Enfin je dis tout ça, ça va faire encore le mec qui se plaint et qui critique tout le temps ( (c'est pas faux ) et (vivement Paris quoi ) )
Mais après tout tu n'y peux peut-être rien non plus

Old Post Jan-16-2005 15:48  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by maxxyme
Une question comme ça : c'est choisi comment les horaires ?
Parce que bon comme auraient dit certains : on a des familles nous
Et malheureusement, faut quand même remarquer que c'est pile à cheval sur le repas du soir :-/

Donc moi ce soir, je ne pourrais qu'écouter de 18H à 19H voir 19H30 et puis la fin quoi...
Mais pas en entier...

Enfin je dis tout ça, ça va faire encore le mec qui se plaint et qui critique tout le temps ( (c'est pas faux ) et (vivement Paris quoi ) )
Mais après tout tu n'y peux peut-être rien non plus

Non, c'est des horaires qu'on m'a imposé. Mais souvent les gens écoutent la radio pendant le repas. Le dimanche c'est full sur Lets Go Zik. C'est étonnant

Old Post Jan-16-2005 16:13  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

ca aurais été 14h-16h y'en a un qui aurais dit que c'est l'heure de la sieste lol
bon en tout cas moi je serais dans la place

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jan-16-2005 16:30  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Bah oué ça tombe bien, puis apres à 21h direction ElctrOne pour Nu NRG !
Je serais surement de la partie !

Old Post Jan-16-2005 16:30  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

et c parti yesss

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jan-16-2005 17:17  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Ouep, et en plus on a le droit à la webcam

Old Post Jan-16-2005 17:22  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
France
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

cool d'entendre ferry à a radio à nouveau

Old Post Jan-16-2005 17:28  France
Click Here to See the Profile for France Click here to Send France a Private Message Add France to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chris #19
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

Je suis des vôtres. Très bon stream à propos. Aucune coupure depuis que je suis arrivé.

Chris #19

Old Post Jan-16-2005 17:37  Switzerland
Click Here to See the Profile for Chris #19 Click here to Send Chris #19 a Private Message Visit Chris #19's homepage! Add Chris #19 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Everest Feat. Tashita Vs. Alex M.O.R.PH "Orée"

j'ai enfin pu l'écouter enfin !! Je trouve que la voie est un peut trop elevé non ? boh avis perso hein ! En tout les cas j' me regale depuis le début

Old Post Jan-16-2005 18:46  France
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Mister NjoY
Everest Feat. Tashita Vs. Alex M.O.R.PH "Orée"

j'ai enfin pu l'écouter enfin !! Je trouve que la voie est un peut trop elevé non ? boh avis perso hein ! En tout les cas j' me regale depuis le début

Nan, c pas la version d'alex morph

C'est la version vocale d'Everest tt court ...

Mais il manque des trucs, et je suis aussi de ton avis, ce n'est pas encore véritablement terminé, ct pour mettre l'eau à la bouche

Run baby run !

Old Post Jan-16-2005 21:10 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tachyon
we shall DOMINATE.

Registered: Nov 2003

MySpace.

[email protected]
currently promoting: everything you can think of...

cutting sick since 1982.

Old Post Jan-18-2005 23:56  Australia
Click Here to See the Profile for tachyon Click here to Send tachyon a Private Message Visit tachyon's homepage! Add tachyon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ferry Tayle : 3h de live sur Lets Go Zik tout à l'heure de 18H à 21h
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackbeautiful beach-song [2008] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAva Mea - "In The End" (Hydroid feat. Santiago Nino Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:43.

Forum Rules: