Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Nyttårsaften
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
moore
photograph

Registered: Sep 2003
Nyttårsaften

Ja.. fortell

Ble det århundrets fest eller en værst flopp?

Old Post Jan-01-2005 23:34 
Click Here to See the Profile for moore Click here to Send moore a Private Message Add moore to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
atlearmeen
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

Nei, nedtur!

Jeg var edru og "taxidriver" på grunn av en dum forelskelse

men, jeg tjente 700,- på å kjøre fulle venner!

Old Post Jan-03-2005 11:23  Norway
Click Here to See the Profile for atlearmeen Click here to Send atlearmeen a Private Message Add atlearmeen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ariah
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

var på en hytte med 30 andre mennesker, drakk konstant fra tidlig om morgenen den 30. til klokka 4 om natta 2. januar. råeste jeg har vært med på

Old Post Jan-03-2005 12:11  Norway
Click Here to See the Profile for Ariah Click here to Send Ariah a Private Message Add Ariah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alieu
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by atlearmeen
Nei, nedtur!

Jeg var edru og "taxidriver" på grunn av en dum forelskelse

men, jeg tjente 700,- på å kjøre fulle venner!

Kan vel nesten si det samme, bortsett fra at jeg var syk og hadde lungebetenelse.

Kjørte venner og kjente hele natta og tjente 1200 spenn! I edru tilstand, så har jeg aldri hørt så mye fyllepreik på en gang! 90% av det som kommer ut av kjeften på fulle folk er bare piss og rør! Det er nesten sånn at jeg spør meg selv om jeg skal slutte å drikke...det kommer aldri til å skje men...

The Knife
Trentemøller

Old Post Jan-05-2005 03:49  Norway
Click Here to See the Profile for alieu Click here to Send alieu a Private Message Add alieu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ AL-X
Samurai Jack !

Registered: Mar 2001

På meg ble det bare ett glass rødvin :P

Var bedt med på hytta til dama (med foreldre), og de er litt avholds..

Brukte derfor kvelden på peiskos og god mat
Utrolig digg å våkne 1 nyttårsdag helt god form

I'd rather be hated for who I am, than loved for what i'm not !!

Old Post Jan-10-2005 19:03  Norway
Click Here to See the Profile for DJ AL-X Click here to Send DJ AL-X a Private Message Visit DJ AL-X's homepage! Add DJ AL-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-RED
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

Ahh... Havnet på en fest i nærheten der jeg bor. Først var det kanskje 15 stykk der, men utover kvelden strømmet det på med folk og det ble selvfølgelig sloss kamp mellom noen lokale dophuer osv. Politi og Sykebil kom. Ikke at jeg kan huske det men i følge det jeg hørte dagen etter på. Men dette stoppet ikke festen. Spratt litt champagne klokken 12, helvetes så god Dom perignon. Også sovnet jeg sånn i hmm 4 tida kanskje og våknet klokka 6 og skjønte ingen ting fodi alle var borte nesten :P

Old Post Jan-22-2005 15:36  Norway
Click Here to See the Profile for DJ-RED Click here to Send DJ-RED a Private Message Add DJ-RED to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tranceviking
tranceaddict

Registered: Feb 2005

var på en fest hos en kæmmis.
rota med 3 stykker som var venninner...ikke populært
datt ned en murtrapp, ikke digg
husker ikke stort, men ellers greit

Old Post Feb-17-2005 20:17  Norway
Click Here to See the Profile for tranceviking Click here to Send tranceviking a Private Message Add tranceviking to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Nyttårsaften
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold trance tune id.... must know this one?? please look.... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWay Out West vs Love Tattoo - "Intensify Some Drums" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:41.

Forum Rules: