|
Vill inte vara en downer, men arbetsplatsen har kontakt med skolan utan gå gå via eleven, de måste ju få in omdömen och dyl. Det räcker tyvärr inte med ett telenr. utan man bör helst ha ett fejk-företag också. Men kom igen mannen. Det lär ju finnas något företag som behöver gratis arbetsplats. Annars kan du ju alltid gå ner och fråga den lokala pizzerian och få någon slags deal med dem, de brukar inte vara omöjliga. Tro mig.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|