ennum, Optimus, nou ben je je ego wel errug aan het strelen hoor, woei is meer van Ernie van Sesamstraat dan dat het Chinees/Nederlands is
___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL
Oct-29-2001 21:47
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
woeiiii hard waaien
of:
ik woei
hij woeit
jij woeit
wij woeien
wij hebben gewoeit
ander woord voor blaastest
nu ff serieus:
nou dat betekent dat t buiten kutweer is en dat t dus chat/forumweer is
en nu heeeel serieus:
Als wij iets leuks vinden zeggen wij w00t of woei
Oct-29-2001 22:32
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
Okay andere vraag
Zeg je weleens Woei of W00t in real life??
Ikzelf heb mezelf wel eens betrapt op het zeggen van "lol"..
w00000t hoor ik me kwasie-vrienden ook weleens zeggen.. "ownage" ook wel.. maar dat zijn meer de.. "wij hebben niet z on heel groot sociaal leven" mensen.. best lullig maarja..
Ook heb ik godverdomme in smileyfaceje gezet bij mijn engels brief.. (maar dat kong opzich nog wel)
Wel kut hoor.. voor het eerst weer dat je cijfers volluit moet schrijven.. geen verknaakte zelfverzonne woorden ken gebruiken.. moe je weer shit als grammatica gebruiken...
Originally posted by Henkie_henk Ikzelf heb mezelf wel eens betrapt op het zeggen van "lol"..
Hehehe
dat had k laatst ook, meot ik toch maar es afleren
___________________
Oct-30-2001 07:02
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Euh dat van lol daar heb ik mij laatst ook op betrapt dat ik dat zei..maar ja lol dat is niet zo'n probleem als je woei of w000t gaat roepen haha ai dan zit ik toch echt te vaak achter mijn PC
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Oct-30-2001 08:31
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
ik gebruik al best lang w00t en lol in RL en t bevalt me wel
Oct-30-2001 09:03
Boss
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Tilburg, Holland
w0000t is gewoon een meesterlijke uitspraak... kan niemand omheen...
___________________
-[ Ice-Cold Drinks On A Hot Night In Miami ]-