|
Re: כולם לתת כבוד רב לאחד משלנו..
| quote: | Originally posted by TheHunter
כולכם בטח שמעתם כבר על איתי שטיינברג
AKA
Hydroid
שכמה אנשים בפורום העולמי פה הגדירו אותו גאון ואני מצדיק אותם
בכול מקרה, הרימיקס הראשון של איתי כבר ניתן להזמנה ב
Pre Order!
לא יודע מה איתכם, אני מתכנן לקנות ולתת כבוד!
להזמנה! |
כבר???? פשש יפה חחחח לא ידעתי בכלל....בטח גם הברן פרוף וסאטיבה אני יבדוק
___________________
http://www.myspace.com/hydroid
|