|
Lekker avondje weer 
De catacomben is een erg leuke kleine tent, onder de grond Minpunt was het geluid dat had wel harder en zuiverder gemogen op de dansvloer terwijl het bij de bar redelijk hard stond, erg jammer.
Maar aan de muziek lag het zeker niet;
De eerste dj, Taco, draaide al erg lekker met o.a. Into Nothing (Bill Hamel Remix) en Philth
Daarna Stef en 16 bit Lolitas wel okay, beetje te suffe tracks tussendoor maar ze draaide ook een nieuwe remix van hun "Between U" die erg vet was. Heb ze meteen gevraagd wanneer die nu eens uit gaat komen want we kennen hem al toen Dekay hem vorig jaar april in Dance Department draaide. Hij komt eindelijk in mei uit op Plastic Fantastic <= Choochoo, dat wilde jij ook nog weten toch? 
En toen Matthew Dekay; en zoals verwacht weer helemaal top! => CTM, The Deep Show, zijn nieuwe productie "Close My Eyes", Bad en Monkz - Goggles o.a. gehoord
Conclusie; top feestje! 
___________________

Sasha!
|