Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA-party V2 -> Muziekstijl?
Wat wil je horen op de BETA-Party ² ?
This poll is closed.
Ik wil alle stijlen horen (groove, trance, prog, classix,...). 7 17.95%
Ik wil vooral Trance (uplifting, vocal,...) horen. 25 64.10%
Ik wil vooral Progressive Trance (van bedrock tot electronic elements) horen. 1 2.56%
Ik wil vooral Vooral veel Classix terughoren. 5 12.82%
... iets anders? (verklaar in reply) 1 2.56%
Total: 39 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FredNova
The world doesn't know...



Registered: May 2003
Location: BELGIUM
BETA-party V2 -> Muziekstijl?

Nu is het hier wel een 'trance' forum maar ik vond deze vraag toch interessant.

Als er enkel beta's zijn is het makkelijk, maar wat als er wat volk komt (stel u voor, just kidding).
Wat gaan we dan draaien?
Puur voor de beta's het betere trance/prog werk?
Commercieler voor het niet beta volk? ...

Let me hear your opinion!

Of m.a.w. zeg wat ik moet draaien!
Trance? Prog? (groove en classix kan ook)...


Poll???

O Ik wil alle stijlen horen (groove, trance, prog, classix,...).
O Ik wil vooral Trance (uplifting, vocal,...) horen.
O Ik wil vooral Progressive Trance (van bedrock tot electronic elements) horen.
O Ik wil vooral Vooral veel Classix terughoren.
O ... iets anders? (verklaar in reply)


___________________
http://www.mytrance.be

Old Post Mar-23-2005 21:33  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium

Den eerste die bij mij r&b of jump komt vragen krijgt the finger, dusja, 't is wel duidelijk eh


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post Mar-23-2005 21:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
teknasia
a.k.a. Vylix



Registered: Jun 2001
Location: Zonhoven

mja kdenk dak in mijn set veel EE stuff ga draaien


___________________
vylix.be

Old Post Mar-23-2005 21:46  Belgium
Click Here to See the Profile for teknasia Click here to Send teknasia a Private Message Visit teknasia's homepage! Add teknasia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Ik zou het liefst wat variatie willen maar ik heb mij er al bij neergelegd dat het bijna alleen maar trance zal zijn

Old Post Mar-23-2005 21:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Ge kiest toch nog zelf wat ge wilt draaien hé.

Maar ik dacht dat het toch de bedoeling was om een kwalitatief trance-feestje aan te bieden aan zowel BETA's als andere trancelovers, gewoon omdat er zoiets in België gewoon veel te weinig voorvalt. Ik persoonlijk zou het dan wel jammer vinden moest er ineens tijdens de piekuren groove of jump of wat er ook in de plaats van trance gedraaid wordt te horen zijn...
We hebben het feestje overal duidelijk geprofileerd als een trance-feestje, dus de mensen die komen weten ook waar ze zich aan mogen verwachten. En het grootste deel van de aanwezigen (lees: BETA's en aanverwanten) komen ook voor die trance. Ik zie niet echt een reden waarom er dan toch ineens andere stijlen gedraaid zouden moeten worden voor misschien enkele mensen die trance niet appreciëren. Die zijn dan gewoon op het verkeerde feestje, en das dan jammer voor hen. Als ge als trancelover op een technofeestje komt gaan ze toch ook niet de muziek aanpassen voor u?
En met vette trance zal er volgens mij al zeker genoeg volk in beweging komen, dus voor die reden zou ik het al niet laten



PS: Niet om te zagen ofzo, of om andere DJ's iets te verbieden, maar er komt al een speciale classics set van Tom en mij, en het zou een beetje vervelend zijn als alle andere DJ's dan ook ineens meer classics dan nieuwe platen in hun set gaan draaien...
Allé, niet dat er geen classics gedraaid mogen worden, maar als er te veel worden gespeeld is het speciale van onze set er ook een beetje af, niet?

PS 2: mijn puur objectieve mening als DJ dan:
Gezien het uur waarop je draait en de opbouw van de line-up (Pheatus zal normaal wel redelijk uplifting spelen) zou ik zeker niet teruggrijpen naar te veel prog of progtrance. Gewoon knallen


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Mar-23-2005 21:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium

quote:
Originally posted by Pumaz
Ik zou het liefst wat variatie willen maar ik heb mij er al bij neergelegd dat het bijna alleen maar trance zal zijn


Er is warmup met groove, er wordt ook progressive trance gespeeld (of mcprog zoals 't zo lovingly genoemd wordt ), en Jasper en ik gaan puur classics spelen. Meestal trance ja, maar de T in BETA staat nog wel altijd voor Trance he

Tzal wel fun worden, ook al vind ge trance nu nimeer goed, dan zoude toch van onze classics-set moeten kunnen genieten eh, vroeger zult ge wel naar trance hebben geluisterd, anders zoude hier toch ni zitten

Just enjoy the night, it'll be fun.


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post Mar-23-2005 21:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Ach ja en als ik het niets vind is er nog altijd het licht om mee te spelen

Old Post Mar-23-2005 21:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

Wete wa echt strijk zou zijn der zo echt iet plat tusse smijte ala Toeteropmenwaterscooter ofwa carnavalmuziek, ik peis dak ne ganse avond plat lig van tlache


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Mar-23-2005 22:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard



Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia

quote:
Originally posted by Xilver
Tzal wel fun worden, ook al vind ge trance nu nimeer goed, dan zoude toch van onze classics-set moeten kunnen genieten eh, vroeger zult ge wel naar trance hebben geluisterd, anders zoude hier toch ni zitten


waarschijnlijk ken ik de indelingen van "trance" (man 'k weet nu al niet meer wanneer ik dat woord ier kan gebruiken) niet goed genoeg, ma na wat luisteren jullie dan zoal anders?


___________________

Old Post Mar-23-2005 22:05  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Wie is jullie?

Old Post Mar-23-2005 22:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard



Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia

ja, gij onder meer peizek , en gewoon degene ier opt forum die nie na gewone trance luisteren (alhoewel dak niet eens meer weet wat dat is )


___________________

Old Post Mar-23-2005 22:19  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jordan|TD
Junior tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Opwijk

Ik zou het ook bij trance houden. Het is niet voor niets een BETA party.
Goeie trance feesten in Belgie zijn spijtig genoeg op één hand te tellen. Laat die enkele die er zijn dan ook trance blijven .


___________________

Old Post Mar-23-2005 22:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Jordan|TD Click here to Send Jordan|TD a Private Message Visit Jordan|TD's homepage! Add Jordan|TD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA-party V2 -> Muziekstijl?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease id [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDallas Superstars - Higher (PvD Rework or PvD Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:30.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!