Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Arise heeft jullie hulp hard nodig!!
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Marc.....S
tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Nijmegen
Dunno Arise heeft jullie hulp hard nodig!!

Na een gesprek met de directie van Doornroosje is er beslist dat wij terug moeten naar 1 zaal. Door de lage opkomst van 28 januari kregen wij te horen dat we nog 1 maal de kans krijgen om een feest te organiseren. Dit wordt uiteraard 27 maart, dus de easter party gaat gewoon door. MAAR.... we mogen nu nog maar 1 zaal gebruiken dat houd dus in dat wij genoodzaakt zijn om iedereen die de kans zou krijgen om een keer voor ons te draaien moeten teleurstellen. Doornroosje eist van ons dat wij minimaal 300 bezoekers moeten binnen krijgen om nog in de verdere toekomst daar de zaal te mogen huren. Als dit wel lukt, dan zal het weer na overleg met hun de tweede zaal erbij komen. Wij hebben er alles aan gedaan om nu gewoon die tweede zaal te mogen gebruiken. Maar ze werken helaas niet mee. Ik snap het helemaal aan de kant van Doornroosje maar wij hebben ook gezegdt dat dit gewoon moet groeien.

Wij hopen dus ook op jullie steun 27 maart. Als we de 300 halen dan is er voor de meeste van jullie dus ook weer de gelegenheid om weer te draaien in Doornroosje. Zou dus zonde zijn als het nu al over zou zijn. Niet alleen voor ons maar ook voor de vele talenten die hier op TA rond hangen. We hebben al vele demo's mogen ontvangen en ik kan verklappen dat er niet een bij zit die buiten de bood valt. Niveau is dus behoorlijk aan de hoge kant

We gaan dus nu ok een voorverkoop houden en hebben de prijs dan ook verlaagd. Alleen aan de deur blijft het 10 euro. Voorverkoop wordt dan 7,50 euro.

Alvast bedankt voor jullie steun en als jullie nog sugesties hebben dan zien wij dat graag.

Old Post Feb-05-2005 18:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marc.....S Click here to Send Marc.....S a Private Message Visit Marc.....S's homepage! Add Marc.....S to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

wellicht een idee om gewoon veel kaarten weg te geven...?

Old Post Feb-05-2005 18:20 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Netherlands

Ik neem aan 300 betalende bezoekers? Mja ik zou zeggen.... promoot ur ass off. Toen voor Trance.nu hebben we ook alle winkels afgestruind in de grote steden, wezen flyeren. Magazines en websites aangeschreven. Zorg dat de prijs/kwaliteit verhouding klopt. Kijk ook in de agenda welke andere grote feesten er zijn in je eigen categorie. Maak een aansprekende website.

Dit soort topics op een forum zijn een beetje vaag toch? Ik bedoel als het feest aansprekend is en de promotie goed dan komen de mensen toch wel.

Maar goed, succes toegewenst. Deze feesten zijn wel belangrijk om jonge talenten te helpen etc.

grtz


___________________
bah

Old Post Feb-05-2005 18:29 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marc.....S
tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Nijmegen

Maar dat is het nu juist. Mensen willen alleen maar grote namen zien, terwijl wij juist de kans geven aan dj's die minstens net zo goed zijn. Blijkbaar wordt je juist daarvoor gestraft.

Old Post Feb-05-2005 19:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marc.....S Click here to Send Marc.....S a Private Message Visit Marc.....S's homepage! Add Marc.....S to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by Marc.....S
Maar dat is het nu juist. Mensen willen alleen maar grote namen zien, terwijl wij juist de kans geven aan dj's die minstens net zo goed zijn. Blijkbaar wordt je juist daarvoor gestraft.

Welcome to Belgium

Nu ja, wel erg voor Arise, jullie waren net een organisatie die eens vernieuwend en kwalitatief uit de hoek wilden komen zonder altijd dezelfde grote namen te programmeren. Inderdaad erg jammer dat je daardoor blijkbaar gestraft wordt...
Ik ga in ieder geval proberen om er te geraken de 27ste, en met wat geluk krijg ik nog wat Beta's mee


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Feb-05-2005 19:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2003
Location: Utrecht, Netherlands

ik ga zeker proberen er bij te zijn! zou zonde zijn als jullie 't hoofd niet boven water kunnen houden...


___________________
moo.

Old Post Feb-05-2005 20:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Ik kan nog niet beloven dat ik erbij ben, maar het stond in principe al op de planning

Old Post Feb-05-2005 20:51 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
After_Forever
tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Somewhere over the rainbow

tsja
meer geld aan de dj's etc spenderen en minder aan de promo
dat heeft die editie laatst in de vereniging de das om gedaan toch?

succes in ieder geval

Old Post Feb-05-2005 20:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for After_Forever Click here to Send After_Forever a Private Message Add After_Forever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2003
Location: Utrecht, Netherlands

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik kan nog niet beloven dat ik erbij ben, maar het stond in principe al op de planning

zou ik een optie kunnen krijgen op een plek in je auto?


___________________
moo.

Old Post Feb-05-2005 21:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
subtrance
Senior tranceaddict



Registered: May 2002
Location: In your mind

quote:
Originally posted by ahp2002
Ik neem aan 300 betalende bezoekers? Mja ik zou zeggen.... promoot ur ass off. Toen voor Trance.nu hebben we ook alle winkels afgestruind in de grote steden, wezen flyeren. Magazines en websites aangeschreven. Zorg dat de prijs/kwaliteit verhouding klopt. Kijk ook in de agenda welke andere grote feesten er zijn in je eigen categorie. Maak een aansprekende website.

Dit soort topics op een forum zijn een beetje vaag toch? Ik bedoel als het feest aansprekend is en de promotie goed dan komen de mensen toch wel.

Maar goed, succes toegewenst. Deze feesten zijn wel belangrijk om jonge talenten te helpen etc.

grtz

ben ik het helemaal mee eens en gezien het succes van de trance.nu feesten ook zeker juist.
trouwens de eerste trance.nu summer dance was volgens mij ook niet echt druk terwijl die winterdance echt 1 van de vetste feesten van het jaar was (volgens velen iig, was er zelf niet bij).

maar zorg er gewoon voor dat je zoveel mogelijk positieve exposure krijgt en als het goede feesten zijn dan gaat dat balletje uiteindelijk echt wel rollen.


___________________
Cataleptic State

Old Post Feb-05-2005 22:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for subtrance Click here to Send subtrance a Private Message Add subtrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by Marc.....S
Maar dat is het nu juist. Mensen willen alleen maar grote namen zien,


Als beginnende organisatie moet je daar juist niet van uit gaan.
Mijn grote meesteres Eye-Riz heeft dit hier vaker gezegt.
Ook met een vrij onbekende line-up kom je al aardig ver.
Promoten is inderdaad fucking belangrijk. Voor Addiction zijn we heel stad Utrecht rondgegaan, zeist, De Uithof (klein beetje) De Bilt, Bildhoven. En dat was eigenlijk nog veel te weinig. Kijk eens naar Studentenkranten van universiteiten in de buurt. Daar kan je tegenwoordig voor een prikkie een kleine advertentie zetten.
Wat wij dus niet hadden gedaan maar wat zeer belangrijk is, is flyeren op feesten in de buurt en dus ook flyeren in de Dorenroosje zelf. Studenten flats enzenzenzenz.
Je moet naar de mensen, de mensen komen niet naar jouw toe.
Ook is de plaats van een feest zeer belangrijk. Elke streek heeft zo zijn voorkeuren. Utrecht is techno/goa/acid in de ondergrond zeer populair. In Amersfoort is haardstyle weer populair. In Ede is hardcore weer populair. Als je een locatie hebt is mooi maar de vraag of de mensen vlakbij jouw muziekstyle waarderen is een ander punt.
J emoet er namelijk van uit gaan dat mensen niet snel geneigd zijn om een lange afstand af te leggen als je geen super denderende line-up (kwa bekende namen dan) hebt.
Dus ik zou zeggen move your ass!
Maar dit weten jullie al dus ik had dit helemaal niet hoeven typen. (Ik verveel me, sorry )


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Feb-06-2005 03:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marc.....S
tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Nijmegen

[QUOTE]Originally posted by New Wave

"Ook met een vrij onbekende line-up kom je al aardig ver.
Promoten is inderdaad fucking belangrijk."

Promoten hebben we met de Vereeniging ook flink gedaan, tot vervelens toe. Maar zolang je niet genoeg bezoekers binnen haalt kan je geen goeie naam neer zetten. We hadden voor deze editie Joop en Antiphus willen boeken. Maar ook dat gaat dus helaas niet door.


"Voor Addiction zijn we heel stad Utrecht rondgegaan, zeist, De Uithof (klein beetje) De Bilt, Bildhoven. En dat was eigenlijk nog veel te weinig. Kijk eens naar Studentenkranten van universiteiten in de buurt. Daar kan je tegenwoordig voor een prikkie een kleine advertentie zetten."
Wat wij dus niet hadden gedaan maar wat zeer belangrijk is, is flyeren op feesten in de buurt en dus ook flyeren in de Dorenroosje zelf. Studenten flats enzenzenzenz."

Ook dit is allemaal al gebeurt.


"Ook is de plaats van een feest zeer belangrijk. Elke streek heeft zo zijn voorkeuren. Utrecht is techno/goa/acid in de ondergrond zeer populair. In Amersfoort is haardstyle weer populair. In Ede is hardcore weer populair."

Dit is dus het grote probleem van Nijmegen. Hier willen ze alleen maar hardstyle. Maar dat past niet in ons concept, plus daar komt bij dat hardstyle nou niet echt sfeervol is met al dat gebeuk.
We willen dus absoluut niet afstappen van de trance en progressive.
Pas als je ons hardstyle dj's ziet boeken dan zijn we bezig om de zakken te vullen. En dat is juist wat we niet willen. Ook wij doen het net zoals de meeste hier het voor de hobby. We willen graag wel wat winst maken hoor maar dat is nou juist alleen omdat we dan met elke feest een beetje naam kunnen boeken. Want ik kan verklappen dat bijna alle dj's niet staan te draaien onder de 900 euro.

Old Post Feb-06-2005 08:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marc.....S Click here to Send Marc.....S a Private Message Visit Marc.....S's homepage! Add Marc.....S to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Arise heeft jullie hulp hard nodig!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease name that rul0r Track! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackInbox - Sound Of Silence [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:04.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!