Na een gesprek met de directie van Doornroosje is er beslist dat wij terug moeten naar 1 zaal. Door de lage opkomst van 28 januari kregen wij te horen dat we nog 1 maal de kans krijgen om een feest te organiseren. Dit wordt uiteraard 27 maart, dus de easter party gaat gewoon door. MAAR.... we mogen nu nog maar 1 zaal gebruiken dat houd dus in dat wij genoodzaakt zijn om iedereen die de kans zou krijgen om een keer voor ons te draaien moeten teleurstellen. Doornroosje eist van ons dat wij minimaal 300 bezoekers moeten binnen krijgen om nog in de verdere toekomst daar de zaal te mogen huren. Als dit wel lukt, dan zal het weer na overleg met hun de tweede zaal erbij komen. Wij hebben er alles aan gedaan om nu gewoon die tweede zaal te mogen gebruiken. Maar ze werken helaas niet mee. Ik snap het helemaal aan de kant van Doornroosje maar wij hebben ook gezegdt dat dit gewoon moet groeien.
Wij hopen dus ook op jullie steun 27 maart. Als we de 300 halen dan is er voor de meeste van jullie dus ook weer de gelegenheid om weer te draaien in Doornroosje. Zou dus zonde zijn als het nu al over zou zijn. Niet alleen voor ons maar ook voor de vele talenten die hier op TA rond hangen. We hebben al vele demo's mogen ontvangen en ik kan verklappen dat er niet een bij zit die buiten de bood valt. Niveau is dus behoorlijk aan de hoge kant
We gaan dus nu ok een voorverkoop houden en hebben de prijs dan ook verlaagd. Alleen aan de deur blijft het 10 euro. Voorverkoop wordt dan 7,50 euro.
Alvast bedankt voor jullie steun en als jullie nog sugesties hebben dan zien wij dat graag.
Feb-05-2005 18:00
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
wellicht een idee om gewoon veel kaarten weg te geven...?
Feb-05-2005 18:20
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Ik neem aan 300 betalende bezoekers? Mja ik zou zeggen.... promoot ur ass off. Toen voor Trance.nu hebben we ook alle winkels afgestruind in de grote steden, wezen flyeren. Magazines en websites aangeschreven. Zorg dat de prijs/kwaliteit verhouding klopt. Kijk ook in de agenda welke andere grote feesten er zijn in je eigen categorie. Maak een aansprekende website.
Dit soort topics op een forum zijn een beetje vaag toch? Ik bedoel als het feest aansprekend is en de promotie goed dan komen de mensen toch wel.
Maar goed, succes toegewenst. Deze feesten zijn wel belangrijk om jonge talenten te helpen etc.
grtz
Feb-05-2005 18:29
Marc.....S
tranceaddict
Registered: Jan 2005
Maar dat is het nu juist. Mensen willen alleen maar grote namen zien, terwijl wij juist de kans geven aan dj's die minstens net zo goed zijn. Blijkbaar wordt je juist daarvoor gestraft.
Feb-05-2005 19:02
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Marc.....S
Maar dat is het nu juist. Mensen willen alleen maar grote namen zien, terwijl wij juist de kans geven aan dj's die minstens net zo goed zijn. Blijkbaar wordt je juist daarvoor gestraft.
Welcome to Belgium
Nu ja, wel erg voor Arise, jullie waren net een organisatie die eens vernieuwend en kwalitatief uit de hoek wilden komen zonder altijd dezelfde grote namen te programmeren. Inderdaad erg jammer dat je daardoor blijkbaar gestraft wordt...
Ik ga in ieder geval proberen om er te geraken de 27ste, en met wat geluk krijg ik nog wat Beta's mee
Originally posted by eieregooie
Ik kan nog niet beloven dat ik erbij ben, maar het stond in principe al op de planning
zou ik een optie kunnen krijgen op een plek in je auto?
Feb-05-2005 21:22
subtrance
Senior tranceaddict
Registered: May 2002
quote:
Originally posted by ahp2002
Ik neem aan 300 betalende bezoekers? Mja ik zou zeggen.... promoot ur ass off. Toen voor Trance.nu hebben we ook alle winkels afgestruind in de grote steden, wezen flyeren. Magazines en websites aangeschreven. Zorg dat de prijs/kwaliteit verhouding klopt. Kijk ook in de agenda welke andere grote feesten er zijn in je eigen categorie. Maak een aansprekende website.
Dit soort topics op een forum zijn een beetje vaag toch? Ik bedoel als het feest aansprekend is en de promotie goed dan komen de mensen toch wel.
Maar goed, succes toegewenst. Deze feesten zijn wel belangrijk om jonge talenten te helpen etc.
grtz
ben ik het helemaal mee eens en gezien het succes van de trance.nu feesten ook zeker juist.
trouwens de eerste trance.nu summer dance was volgens mij ook niet echt druk terwijl die winterdance echt 1 van de vetste feesten van het jaar was (volgens velen iig, was er zelf niet bij).
maar zorg er gewoon voor dat je zoveel mogelijk positieve exposure krijgt en als het goede feesten zijn dan gaat dat balletje uiteindelijk echt wel rollen.
Feb-05-2005 22:32
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Marc.....S
Maar dat is het nu juist. Mensen willen alleen maar grote namen zien,
Als beginnende organisatie moet je daar juist niet van uit gaan.
Mijn grote meesteres Eye-Riz heeft dit hier vaker gezegt.
Ook met een vrij onbekende line-up kom je al aardig ver.
Promoten is inderdaad fucking belangrijk. Voor Addiction zijn we heel stad Utrecht rondgegaan, zeist, De Uithof (klein beetje) De Bilt, Bildhoven. En dat was eigenlijk nog veel te weinig. Kijk eens naar Studentenkranten van universiteiten in de buurt. Daar kan je tegenwoordig voor een prikkie een kleine advertentie zetten.
Wat wij dus niet hadden gedaan maar wat zeer belangrijk is, is flyeren op feesten in de buurt en dus ook flyeren in de Dorenroosje zelf. Studenten flats enzenzenzenz.
Je moet naar de mensen, de mensen komen niet naar jouw toe.
Ook is de plaats van een feest zeer belangrijk. Elke streek heeft zo zijn voorkeuren. Utrecht is techno/goa/acid in de ondergrond zeer populair. In Amersfoort is haardstyle weer populair. In Ede is hardcore weer populair. Als je een locatie hebt is mooi maar de vraag of de mensen vlakbij jouw muziekstyle waarderen is een ander punt.
J emoet er namelijk van uit gaan dat mensen niet snel geneigd zijn om een lange afstand af te leggen als je geen super denderende line-up (kwa bekende namen dan) hebt.
Dus ik zou zeggen move your ass!
Maar dit weten jullie al dus ik had dit helemaal niet hoeven typen. (Ik verveel me, sorry )
Feb-06-2005 03:35
Marc.....S
tranceaddict
Registered: Jan 2005
[QUOTE]Originally posted by New Wave
"Ook met een vrij onbekende line-up kom je al aardig ver.
Promoten is inderdaad fucking belangrijk."
Promoten hebben we met de Vereeniging ook flink gedaan, tot vervelens toe. Maar zolang je niet genoeg bezoekers binnen haalt kan je geen goeie naam neer zetten. We hadden voor deze editie Joop en Antiphus willen boeken. Maar ook dat gaat dus helaas niet door.
"Voor Addiction zijn we heel stad Utrecht rondgegaan, zeist, De Uithof (klein beetje) De Bilt, Bildhoven. En dat was eigenlijk nog veel te weinig. Kijk eens naar Studentenkranten van universiteiten in de buurt. Daar kan je tegenwoordig voor een prikkie een kleine advertentie zetten."
Wat wij dus niet hadden gedaan maar wat zeer belangrijk is, is flyeren op feesten in de buurt en dus ook flyeren in de Dorenroosje zelf. Studenten flats enzenzenzenz."
Ook dit is allemaal al gebeurt.
"Ook is de plaats van een feest zeer belangrijk. Elke streek heeft zo zijn voorkeuren. Utrecht is techno/goa/acid in de ondergrond zeer populair. In Amersfoort is haardstyle weer populair. In Ede is hardcore weer populair."
Dit is dus het grote probleem van Nijmegen. Hier willen ze alleen maar hardstyle. Maar dat past niet in ons concept, plus daar komt bij dat hardstyle nou niet echt sfeervol is met al dat gebeuk.
We willen dus absoluut niet afstappen van de trance en progressive.
Pas als je ons hardstyle dj's ziet boeken dan zijn we bezig om de zakken te vullen. En dat is juist wat we niet willen. Ook wij doen het net zoals de meeste hier het voor de hobby. We willen graag wel wat winst maken hoor maar dat is nou juist alleen omdat we dan met elke feest een beetje naam kunnen boeken. Want ik kan verklappen dat bijna alle dj's niet staan te draaien onder de 900 euro.