Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Online Wedden [TOTO]
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003
Online Wedden [TOTO]

Uit de posts van vorige week is gebleken dat er toch wel heel wat mensen hier zijn die geld inzetten op voetbalwedstrijden, Formule1-races, tenniskampioenschappen, etc.

Daarom is het misschien leuk om een topic te maken waarin tips kunnen worden gegeven, winsten en verliezen worden besproken en waaruit natuurlijk blijkt wie er verstand van heeft (cq. geluk heeft)!

Websites:
Toto
Mr. Bookmaker

Tussenstanden/uitslagen:
Live Score

Hulp:
Speltips

Natuurlijk zijn er nog tientallen websites om informatie in te winnen, dus goede tips zijn altijd welkom!

Tot slot! Het belangrijkste van alles is dat je plezier hebt bij het gokken en het leuke is dat je bij sportwedstrijden soms wat extra spanning hebt. Zorg er echter voor dat gokken niet teveel je leven gaat beheersen, waardoor je al je geld bijvoorbeeld kwijt raakt. Als je bang bent dat dat wel het geval is, dan is het raadzaam deze site over gokverslaving te raadplegen.

Old Post Aug-20-2005 09:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Vorige week had ik de eerste TOTO van dit seizoen gelijk goed en ook deze week gaat het de goede kant op... VVV en NAC (met wat geluk!) hebben hun wedstrijd al gewonnen, nog 2 te gaan (Rangers en Marseille)!

Dankzij de tips van jullie om bij Mr.Bookmaker in te gaan zetten, heb ik me daar natuurlijk gelijk aangemeld. En het leuke is dat je eenmalig (tot een bedrag van 15 euro) gratis mag meespelen! Ik ga dus al me geld op een verrassende winnaar zetten om het zo (zonder risico) proberen te vermenigvuldigen

Vanmiddag Glasgow Rangers - Celtic, vanavond Juventus - Inter en morgen Chelsea - Arsenal... kortom leuke wedstrijden op het programma met aardige quoteringen!

Old Post Aug-20-2005 09:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001
Re: Online Wedden [TOTO]

quote:
Originally posted by Tim81
Tot slot! Het belangrijkste van alles is dat je plezier hebt bij het gokken en het leuke is dat je bij sportwedstrijden soms wat extra spanning hebt. Zorg er echter voor dat gokken niet teveel je leven gaat beheersen, waardoor je al je geld bijvoorbeeld kwijt raakt. Als je bang bent dat dat wel het geval is, dan is het raadzaam deze site over gokverslaving te raadplegen.

Wat een wijze lessen Tim...

Ik heb er ook weleens over na zitten denken om via internet op wedstrijden te gokken, maar ben bang dat het te veel tijd gaat kosten op den duur en dat ik geld ga verliezen...

Edit: Op het sportforum van fok.nl is ook een hele reeks aanwezige van online gokken op sportwedstrijden.

Old Post Aug-20-2005 09:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Ik ben ook fanatiek wedder.
Speel zelf bij Gamebookers, Betfair, Betandwin, Unibet en Mrbookmaker.
Vorig jaar begonnen met wat winst, daarna toch weer richting wat verlies omdat ik vooral stomme combo's maakte. 2e helft van het seizoen speelde ik vooral op Betfair (handelsplaats voor voetbalquoteringen, een Bettingsexchange dus), meestal alleen singles. Uiteindelijk vorig seizoen 1200 euro winst gedraaid. Met de slechte eerste seizoenshelft moet dat dit jaar beter worden .

Leuk topic . Op fok zit ik ook onder de naam _Tjabbe_

Oja...boycot alsjeblieft de afleggers van de toto
Die hebben echt de meest belachelijke marges!

edit: 2 tipsites incl. forum voor diverse info: http://www.bettingadvice.com, http://www.sports-punter.com

Last edited by TranceFool on Aug-20-2005 at 10:40

Old Post Aug-20-2005 10:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
Uiteindelijk vorig seizoen 1200 euro winst gedraaid.

Dat is toch een leuke vakantie! Dat die wedkantoren jou nog mee laten doen!
Wat voor strategie gebruik je? Gok je meestal op zekerheidjes met lage winstmarges of neem je meer risico's?

Old Post Aug-20-2005 13:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Ben ik ook wel benieuwd naar... Ik speel altijd met weinig inzet (2 euro) en dan kies ik 4 wedstrijdjes met quotering van 2,00 en kom je rond de 30 euro uit. Dat kan weleens een beetje afwijken natuurlijk! Daarnaast vaak een rijtje met een paar verrassingen met inzet van 1 euro! Maar vooral bij Mr. Bookmaker kan het ook interessant zijn om op 1 wedstrijd wat meer geld te zetten.

Glasgow heeft Celtic met 3-1 verslagen, dus alleen nog Marseille winnen en pouletje is weer compleet:

Datum geplaatst: donderdag 18 augustus 2005 19.13 uur Week 33/2005
Wedstrijd: Voorspeld: Quot.: Uitslag: Res.:
12 Agovv - VVV-Venlo 2 2,45 0-2 2
22 NAC Breda - Willem II 1 1,85 1-0 1
31 Glasgow Rangers - Celtic 1 1,95
85 Stade Rennes - Olympique Marseille 2 2,35
Totaal quotering: 20,77
Inleg: 2,00

Rijtje met verrassingen heeft dit keer verkeerd uitgepakt. Helmond Sport kon dankzij een vroege rode kaart niet winnen van Den Bosch... weg euro Balen dat MVV wel uit bij Graafschap wist te winnen (quotering van 5,05)

Old Post Aug-20-2005 14:34  Netherlands
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Tja, hoeveel winst je hebt gemaakt zegt natuurlijk niet zo heel erg veel.....hoe meer je inzet hoe meer winst je kan maken. Je moet eigenlijk kijken naar de yield, dus hoeveel winst je hebt gemaakt op je totale inzet, maar dat heb ik niet bijgehouden omdat ik ook wel eens combootjes speel. Combootjes gaan alleen te vaak de mist in, meer dan 2 of 3 met een niet al te hoge quotering speel ik wel eens. Maar ik laat me ook wel eens verleiden tot de meest onmogelijke combootjes (hier maak je op de lange termijn echter bijna nooit winst mee, tenzij je echt veel geluk hebt).

Als het seizoen een beetje op dreef is speel ik meestal gewoon singles op Betfair (hier heb je in 95% van de gevallen de hoogste odd). Beetje verdiepen in wat info, snel reageren op nieuwtjes en uiteraard geluk hebben. Speel ook vaak 2 losse correcte scores, bijv. 2-1 en 3-1, of sommige wedstrijden zijn echt typische 1-0 of 2-0 wedstrijden.....dan pak ik die ipv de normale overwinning. Verder zit er niet echt een geheime taktiek achter ofzo

Old Post Aug-21-2005 10:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Hmm Feyenoord 1-1 met rust.. Als Feyenoord wint wordt het een winst van 60 eur dit weekend, anders slechts 8 eur.

Ik zet meestal op een wedstrijd of 4 in met daarin 1 hoge quotering. Dit weekend was dat NEC (4,90 geloof ik). Ik zet dan in op alle combo's behalve op allemaal goed (heb er altijd wel 1 fout). Als je er in de combo dan 2 goed hebt heb je meestal je inzet er wel uit.

Old Post Aug-21-2005 11:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Fuck, Marseille 3-2 verloren (na 2x voorgestaan te hebben...)! Ik hoop zo meteen op een verrassing bij Chelsea - Arsenal (stiekem een 2 )

Wel lekker Jappio die 60 euries omdat ook Feyenoord heeft gewonnen.

Old Post Aug-21-2005 15:06  Netherlands
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Doe vooral Toto-13 vaak, maar als mijn speeltegoed daar op is kap ik ermee, heb nog wat staan van die winst van een paar maanden geleden. Begonnen op MrBookmaker van de week. Best verslavend als je kijkt wat er allemaal te verwedden is, maar ga me er ook meer in verdiepen. Ben niet van plan me geld makkelijk te vergokken natuurlijk

Old Post Aug-21-2005 15:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Ik lees dit straks wel even, las bijna voetbaluitslagen hier... Kunnen we die please niet even uit dit topic houden? Ik kan tussen 3 en 7 op zondag bijna geen enkel forumtopic meer lezen....

Anyway, gisteren geld gewonnen met het gelijke spel tussen Inter en Juve, wel verloren met Barca, maar dat was een stomme bet van me.

Old Post Aug-21-2005 16:51 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Jappio
Hmm Feyenoord 1-1 met rust.. Als Feyenoord wint wordt het een winst van 60 eur dit weekend, anders slechts 8 eur.

Ik zet meestal op een wedstrijd of 4 in met daarin 1 hoge quotering. Dit weekend was dat NEC (4,90 geloof ik). Ik zet dan in op alle combo's behalve op allemaal goed (heb er altijd wel 1 fout). Als je er in de combo dan 2 goed hebt heb je meestal je inzet er wel uit.

Das wel een goede, die laatste dat je een combo met 2 vd 3 doet.
Ik doe meestal singles. Nu net ook even wat op ParisSG gezet. Nog een aardige quotering met 1.95
Maar ik moet me er wat beter in gaan verdiepen zie ik al wel.

Old Post Aug-21-2005 18:07 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Online Wedden [TOTO]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSearching for 4 Years now ... Song No.1 [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNatious - Amber (Silk Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:18.

Forum Rules: