Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > För oss som längtar till Ibiza
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
Smile Tongue För oss som längtar till Ibiza

Årets Godskitchen closingparty på amnesia

http://www.spaced.co.uk/tv/vids/god...dskitchenT1.wmv

Old Post Nov-04-2001 19:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Nice! Ibiza..

Kom att tänka på en grej. Varför hittar man aldrig några live spelningar (mp3) från Ibiza?? Typ allt kommer från Holland Live @ Trance energy, Club Eau de Hauge, Dance Department osv.

Hmm..

Old Post Nov-04-2001 22:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

Registered: May 2001
Arrow FAN VA JAG LÄNGTAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hmmmmm.....
Sverige - November - kallt - mörkt.

Känns som jag bokar biljetten redan nu

Apropå det där med live sets från Ibiza....
Jag kan tänka mig att de vill värna om den egna skivförsäljningen. Klubbarna är ju ganska kommersiella. Du får ju inte ens ha med dig kamera in.

Greetz
NordLight

Old Post Nov-04-2001 23:10  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001
Love

jag tror att man inte för ha kamera med sig är för att folk ska kunna få festa i fred och inte hamna i bild...det därför är det så kändistätt!

I LOVE IBIZA!!!!

Old Post Nov-05-2001 11:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Question

Är det bara jag som e lite orolig för om det ens kommer finnas några Iviza resor med svenska reseföretag nästa sommar?

I år var det juh mycket dålig eftefrågan, sveskar åker uppenbarligen hellre till Kos och Cypern och super sig aspackade och lyssnar på schlager och Markoolio (...)

Finns det något annat sätt att ta sig dit? Kanske med någon obskyr resebyrå eller någon utländsk?

Hur tänkte ni som ska dit göra?

Old Post Nov-05-2001 17:53  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

Brukar boka en flygbiljett hos Iberia. Det kostar typ 3000-4000 :- tur och retur. På senare tid har jag haft turen att kunna bo hos kompisar som hyrt villor under sommaren...Jag rekommenderar alla att försöka bo i kåk om man är några stycken. Jag tycker bästa läget är mellan Eivissa & Salinas, men om man åker själv eller bara två kan man komma i kontakt med hotell -& lägenhetsuthyrare via nedanstående sajt.

Ibiza info

Have fun

NordLight

Old Post Nov-05-2001 18:30  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

Glömde säga en sak !

Vad du än gör.... bo inte i San Antonio! Café del Mar är förvisso nice, men personligen står jag inte ut med val-safarin bland fulla, feta engelsmän...

Free Willy !

NordLight

P.s. Alla bra ställen ligger intill Eivissa ändå... D.s.

Old Post Nov-05-2001 18:34  Sweden
Virus
yes

Det är sant! Ibizas största nackdel--> bara feta engelska fotbollshuliganer. Hörde att på ön under sommaren är 75% av öns befolkning engelsmän. Jag gillar england, men just dessa krökande blekfeta solsemestrare går en faktiskt otroligt mycket på nerverna..

Old Post Nov-05-2001 18:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

AMEN!

Old Post Nov-05-2001 20:04  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by NordLight
Brukar boka en flygbiljett hos Iberia. Det kostar typ 3000-4000 :- tur och retur. På senare tid har jag haft turen att kunna bo hos kompisar som hyrt villor under sommaren...Jag rekommenderar alla att försöka bo i kåk om man är några stycken. Jag tycker bästa läget är mellan Eivissa & Salinas, men om man åker själv eller bara två kan man komma i kontakt med hotell -& lägenhetsuthyrare via nedanstående sajt.

Ibiza info

Have fun

NordLight

Vet du vem man kan kontakta ifall man vill hyra en villa? Vi är ett stort gäng som ska åka dit och hade tänkt oss nåt sånt. Pls help! Dina kompisar kanske vet?

Old Post Nov-06-2001 10:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Om man har lite längre semester så kan man åka till Barcelona och festa lite där och sen ta färjan till Ibiza...

Old Post Nov-06-2001 10:07  Sweden
Virus
yes

Även om San Antonio är kackigt, så förstår jag inte var man annars ska bo. Om man inte bor där eller i Ibiza stad(lite mycket dragqueens och sånt för mej) var ska man då bo?? Blir det inte lätt lite dött eller finns det något schysst ställe jag har missat??

Old Post Nov-06-2001 14:01  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > För oss som längtar till Ibiza
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackEnigma remix (supposedly: Gravity of Love - Scourge Club) [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMidnight Society Feat. Alan T - Space Jam (MSP's Battlestar Galactica Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:55.

Forum Rules: