|
Ben toen ik op de campus kwam wonen (Utwente, 100mbit LAN netwerk) begonnen met verzamelen: Tiesto, Jean, Jurgen, Armin. Tot eind 2002 echt alles daarvan verzameld, en ik denk dan ook dat ik bv ene hele hele aardige Tiesto verzameling heb. Niet alleen tiesto, maar ook die andere dj's dus. Mocht je nog wat oude meuk van die heren zoeken, schroom niet om te PM'en....de verzameling is echt groot.
Daarna werd het meer richting techhouse en progressive. Heb dus nu een archief (trance vooral, veel Blackhole spul ook) met dj's zoals Tiesto/Armin/Astrid/Ferry maar ook Olav Basoski, Carl Cox, DJ Stigma, Erick-E, de iT-cd's, Lars Holte en wat Sander Kleinenberg wat ik toen leuk begon te vinden. Dat zijn zo'n 110 mp3 cd's, maar daarbij nog een archief van 30 GB, met daarnaast 10 GB aan video's.
Verder is het nu wat "nieuw" is, zo'n 50% progressive, 20% techno/techhouse, daarnaast wat oldschool(alle hellraisers/oude thunderdomes en verder losse classics)/heeeeeel klein beetje trance, wat chilloutmuziek, maar ook wat losse vinyl.
Verder popmuziek zoals Prodigy, Chemical Brothers, maaro ok klassiek, acda & de frunnik en coldplay.