Marcel Woods & Yoji Biomehanika @ Club Asta, Den Haag 11/2/05
This will be my first party when I arrive out there. When I found out about it (thanks to ambs) it put a huge smile on my face. Ever since since last year's TRANCE ENERGY and Sensation BLACK sets, I've always wanted to see Marcel Woods. Since I know it's very unlikely he'd ever come to the U.S., although I could be wrong.
I'll defintely be heading to Den Haag for this. Anyone in?
Feb-05-2005 14:03
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Asta is a great club! My personal favorite Don't count on me though this friday
Feb-05-2005 14:05
DarkAngel
.
Registered: Nov 2002
Location: .
quote:
Originally posted by eieregooie
Asta is a great club! My personal favorite Don't count on me though this friday
Well, as long as you come to TRANCE ENERGY we'll be fine, then.
I look forward to checking out Asta!
Feb-05-2005 14:08
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Location: Planning my revenge......
Looks nice, very nice!
___________________
Feb-05-2005 15:27
Ezzzzzzy
Junior tranceaddict
Registered: Aug 2004
Location: Toronto
weet iemand hoeveel de kaartjes kosten ?
___________________
If life would be like dancevalley It would be a SMASHING party everydaY
Feb-05-2005 16:56
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by Ezzzzzzy
weet iemand hoeveel de kaartjes kosten ?
Registered: Dec 2003
Location: The Hague, Netherlands
moeten ze eerst nog wel de goede draaitafels regenel
quote:
hey hallo allemaal ik ben voor aanstaande vrijdag op zoek naar iemand die 2 of het liefst 3 Technics SL-1210 M5g in zijn bezit heeft en die tegen vergoeding wil verhuren.Het zit namelijk zo as vrijdag draaid dj yoji biomechanica bij ons in de asta en heeft op z'n rider 3 Technics SL-1210 M5g staan maar na 4 weken stad en land afgebeld te hebben blijken deze draaitafrels nergens te huur te zijn.
Feb-07-2005 21:59
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
quote:
Originally posted by visje
moeten ze eerst nog wel de goede draaitafels regenel
LOL, dit komt wel héél amateuristisch over!!
Feb-07-2005 22:39
DarkAngel
.
Registered: Nov 2002
Location: .
This Friday night!!! I can't wait!!! HARDTRANCE, babyyyyyy!!!!