|
BeTA-Zaalvoetbal
Er is een hele hoop Beta's die blijkbaar veldvoetbal of zaalvoetbal speelt, en gezien het plezier bij de vorige zaalvoetbalmatch op de Beta-party is er msschien interesse om nog eens een matchke onder de Beta's te houden? Praktisch zal dat wel niet makkelijk zijn, maar misschien kan iemand wel ergens centraal gelegen een zaal fixen ofzo? Enfin, deze thread is gewoon om te zien of er eventueel interesse is in een zaalvoetbalmatchke, dat we desnoods kunnen combineren met een Beta-meeting ofzo...
Dus zet je naam maar op het lijstje. Als er genoeg interesse is zien we wel verder naar de praktische kant! 
Jasper
___________________
www.dj-vega.net
Last edited by Jasperovitsj on Feb-01-2005 at 14:18
|