Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > korte nabeschouwing ILT
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gekhous
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
Exclamation korte nabeschouwing ILT

-HELE goeie techno
-HEEL zwaar kutgeluid, maar de muziek maakte dat helemaal weer goed
-Belgen zijn HELE vage mensen
-de meerderheid van de Belgen die er waren waren alto, heel kinky
-Carl Cox beetje tegen valler
-dj Rush man of the night, Ricky Hawkin goeie 2e
-3uur in een auto = niet fijn

Old Post Nov-11-2001 09:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
Re: korte nabeschouwing ILT

quote:
Originally posted by Gekhous
-HELE goeie techno
-HEEL zwaar kutgeluid, maar de muziek maakte dat helemaal weer goed
-Belgen zijn HELE vage mensen
-de meerderheid van de Belgen die er waren waren alto, heel kinky
-Carl Cox beetje tegen valler
-dj Rush man of the night, Ricky Hawkin goeie 2e
-3uur in een auto = niet fijn

Tis Richie Hawtin toch

Maar cool dat je het tof gevonden heb, jammer dat ik der zelf niet bij was.

Old Post Nov-11-2001 12:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Was het geluid klote???

Vorig jaar was het super.
Tenminste dat zei iedereen toen.

Ben benieuwd naar andere reacties.
En ik hoor hety ook nog wel van mensen hier uit de buurt.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Nov-11-2001 12:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Thumbs up

tof dat er zo goed gedraaid werd! had er ook graag heengewild! maar raar dat het geluid zo kut was, je zou toch beter verwachten van ILT!

Sasha!

Old Post Nov-11-2001 12:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?

Registered: Sep 2001

Toch jammer dar het geluid dan bagger is, maar als de muziek goed is maakt dat al veel goed ja

Old Post Nov-11-2001 14:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MH
tranceaddict

Registered: Oct 2000

Nou even mijn mening dan...

Carl Cox tegenvaller?? Hmm, ik vond hem het beste van de avond...
(heb dj rush niet gezien ) Vond ook Jack de Marseille en (natuurlijk) Sven Vath erg goed...
Het was echt veels te druk, ik wou naar Green Velvet maar mocht de zaal nog eens niet in omdat ie zo vol was.
Heb ook nog eens een uur kunnen wachten voordat ik in de rij voor mij n jas kon gaan staan...En degene die bij die garberobe werkten warten nou niet bepaald de slimste ook
Geluid viel inderdaad beetje tegen maar inderdaad wel goed gedraaid (maar ja, met die dj's kan dat ook niet anders ) Zijn er al livestes beschikbaar want het werd toch uitgeoznden??

Old Post Nov-11-2001 14:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for MH Click here to Send MH a Private Message Add MH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Exclamation

quote:
Originally posted by MH
Nou even mijn mening dan...

Carl Cox tegenvaller?? Hmm, ik vond hem het beste van de avond...
(heb dj rush niet gezien ) Vond ook Jack de Marseille en (natuurlijk) Sven Vath erg goed...
Het was echt veels te druk, ik wou naar Green Velvet maar mocht de zaal nog eens niet in omdat ie zo vol was.
Heb ook nog eens een uur kunnen wachten voordat ik in de rij voor mij n jas kon gaan staan...En degene die bij die garberobe werkten warten nou niet bepaald de slimste ook
Geluid viel inderdaad beetje tegen maar inderdaad wel goed gedraaid (maar ja, met die dj's kan dat ook niet anders ) Zijn er al livestes beschikbaar want het werd toch uitgeoznden??

ik had ome Carl wat harder verwacht, Jack de Marseille was ook steengoed ja, together with Sven

&New Wave.... inderdaad

jammer dat je niet bij Rush ben geweest, die gozer stond ZOOOO gruwelijk hard te raggen, niet normaal!!

Old Post Nov-11-2001 15:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!

Registered: Oct 2000

ILT was zoals verwacht weer heel phatt!!
de hele avond weer lekker gebeukt.Voor mij was Mistress Barbara absoluut de beste van de avond.Die chick heeft effe laten zien dat zij gewoon fokking goed is.Jezus wat ene set.Dj Rush was zoals altijd mixtechnisch waardeloos.Maar die platen die hij opzette.Geniaal!!De ene ragplaat na de andere.Heb gewoon 1 uur lang non-stop lopen beuken daaro.Muziek stond zo hard dat de boxen gewoon begonnen te kraken.Volgend jaar ben ik weer van de partij

GREETZ!!

Old Post Nov-11-2001 16:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Damn, ik heb weer echt een masterlijk feest gemist, ik hoop snel die sets te horen

LATOX

Old Post Nov-11-2001 17:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Inderdaad die belgen zijn echt heel vreemd en dan vooral degene die ook nog is frans tegen me gingen lullen. Maar verder echt een TOPAVOND gehad!!! Heb wel veel DJ's gezien en had nou niet echt een topper voor de avond, vond ze allemaal goed. Ben alleen bij Slam weggelopen want die vondt ik echt niet denderend. Maarja volgend jaar zal ik er ook zeker weer zijn want het is me echt perfect bevallen.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Nov-11-2001 17:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > korte nabeschouwing ILT
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID-ing [2003] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDavid K - "Boul De Nerf" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:31.

Forum Rules: