Kheb van een aantal mensen reeds de vraag gehad om hen op de hoogte te houden van mijn producties (klinkt nogal formeel ) en kwas daarom op het gedacht gekomen van een kleine nieuwsbrief ineen te steken, zo nu en dan.
Als ge wilt, kunt ge u al inschrijven door u op mijn website (http://www.icone-trance.tk) in te schrijven via de link 'Icone Newsletter?'.
Daar gewoon als comment op de kleine poll uw Voornaam, Naam en Emailadres invullen en 't is in orde!
Mercikes
Wim
___________________
Icone / Van Gelder / Blue Manta / The Elemental
Bon en hoe zit het met maxi-single CD's en/of promo-CD's
___________________
Ask and you shall receive.
Mar-03-2005 16:25
Icone
In Dreams...
Registered: Nov 2001
Location: Leuven, Belgium
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Bon en hoe zit het met maxi-single CD's en/of promo-CD's
Misschien binnekort wel iets uit op single CD, maar voor de rest enkel vinyl
Promo cd's kan ik ni zomaar meer uitsturen, aangezien m'n naam bij een label geregistreerd staat en zij eerste recht hebben op alle releases met die naam.
___________________
Icone / Van Gelder / Blue Manta / The Elemental