|
Re: Sport
| quote: | Originally posted by mellow_head
Van welke sport zijt ge gek en waarom?
|
Pretty much everything, en dat zit er ook al in van kleinsaf
Kheb wel een voorkeur voor wielrennen (en vooral veldrijden) en atletiek, en ik zie ook heel graag voetbal spelen. Balsporten in het algemeen spreken me wel aan (pun not intended ), maar een fanatiek supporter voor eender welke ploeg in welke sport ben ik niet. Ik ben een relatief neutrale kijker, het gaat me omde kunst en prestatie van de sport zelf, eerder dan het persoonlijke aspect eraan...
Wat me echter totaal niet kan boeien:
- Motorsport (F1, rally, motorcross,...)
- Kunstschaatsen
- Paardrijden
- Golf
___________________
www.dj-vega.net
|