Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälp mej hoppas!!
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002
Hjälp mej hoppas!!

Hälp mej hoppas att min flickväns morbror har klarat sej i Thialand! Han befann sej med sin fru och sin son på sitt hotel i Kao Lak, där det befaras varit värst. Frun och son sitter nu på väg hem i ett plan från Bangkok men ingen har hört något från morbor Ove.

Hoppet är påväg att tyna bort trots att man hoppas på de bästa. Vi har inte hört något och det betyder att han inte har hittats avliden iaf.

KOM HEM LEVANDE!!!

/

Stefan

Old Post Dec-27-2004 23:41  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

jag håller tummarna för att din morbror mår bra där borta..

vad heter han i efternamn? De har ju satt upp listor över folk som har lagts in på sjukhus runt om i Thailand, jag hittade en Mr. Ove Fredinsson på Phukets sjukhus, fast det kanske inte är han..

http://www.phukethospital.com/

http://www.phukethospital.com/news_...er-hospital.htm

Old Post Dec-28-2004 00:08  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

Tack

När jag såg namnet Ove så hoppade jag till. Men min Ove heter Österlund i efternamn.. Säg gärna till om ni hittar honom på någon lista, även om det är en lista som jag hoppas att han inte finns med på! Ni fattar vilken jag menar....

Btw: Det är min flickväns morbor, inte min. Men det gör egentligen ingen skillnad för jag står honom väldigt nära jag med.

Old Post Dec-28-2004 00:19  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Det är så jävla tragiskt altså, får fan tårar i ögonen när jag tänker på alla som sitter själva utan vetskap om ett skit hur det gått för deras anhöriga där nere just nu
Nu börjar det märkas att folk börjar bli mer oroliga och inser allvaret efter 2 dygn utan att ha hört något från sina familjer.
På denna sidan skrivs det för fullt hela tiden efterlysningar:
http://www.p-h-u-k-e-t.com/forum/viewforum.php?f=2 (seg som satan)
Sitter och hjälper folk så gott jag kan där, ska även hålla utkik efter Ove.

Old Post Dec-28-2004 00:51  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Old Post Dec-28-2004 01:07  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

våra grannar befann sig i phuket när det hände. Vet fortfarande inte hur det har gått med dom. Barnfamilj e dom dessutom så man blir ju minst sagt lite orolig.

Hoppas verkligen att ni hör något ifrån er morbror snart, kan inte ens tänka mig hur det måste kännas att ha någon så närstående där borta :/

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-28-2004 02:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

quote:
Originally posted by Vizay
våra grannar befann sig i phuket när det hände. Vet fortfarande inte hur det har gått med dom. Barnfamilj e dom dessutom så man blir ju minst sagt lite orolig.

samma här. min mamma hade inte hört nått av dom dock. Men jag antar att dom är okej eftersom pappan i familjen är en hyffsat känd riksdagsman, och om nått hänt honnom borde det stått nått om det?

sen känner jag en annan familj som var där, fast dom hade hört av sig och allt var okej.

sen hörde jag om iaf en snubbe från min skola i sverige som jag kände lite ytligt som var där, men ingen visste nått typ :S

tror dock det är cepe svårt att höra av sig därifrån just nu, så ska nog inte vara för orolig, även fast man är orolig

Old Post Dec-28-2004 02:23  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by St_Andrew
tror dock det är cepe svårt att höra av sig därifrån just nu, så ska nog inte vara för orolig, även fast man är orolig

telefonnäten är till stor del nere som jag förstått det å sen lär dom va duktigt överbelastade också om dom skulle funka.

på tv4 så har dom just nu enbart en stillbild med kort info. Står att över 40 000 människor befaras ha dött, sjukt mycket folk, känns som att det inte riktigt går att förstå omfattningen av den här katastrofen om man inte sett det med egna ögon.

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-28-2004 02:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

en fråga bara. uttalas det Fuket eller Puket?

hoppas han klarat sig och må Gud visa barmhärtighet mot alla omkomna!

Old Post Dec-28-2004 05:04  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

quote:
Originally posted by Vizay
telefonnäten är till stor del nere som jag förstått det å sen lär dom va duktigt överbelastade också om dom skulle funka.

på tv4 så har dom just nu enbart en stillbild med kort info. Står att över 40 000 människor befaras ha dött, sjukt mycket folk, känns som att det inte riktigt går att förstå omfattningen av den här katastrofen om man inte sett det med egna ögon.

håller med går inte att förstå 40 000 är ju tex mer än 10 ggr fler än som dog 11 sept...

Old Post Dec-28-2004 05:33  Europe
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ofattbart det som hänt, otroliga bilder man ser från orterna som är drabbade, speciellt dom privata bilder där man ser vattnet sköljer in...
Tänk er folk som låg och sov i sina bungalows, låg och solade, var ute på havet.

Mina tankar går till din tjejs morbror och alla drabbade...

Old Post Dec-28-2004 08:20  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredAcler
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

Ja, detta är verkligen svårt att greppa. Fick precis reda på att en av mina arbetskollegor var där nere och hade klarat sig tack vare att han var ute o paddlade kajak när vågerna kom. Men man blir väldigt berörd när man läser alla tragiska historier om familjer som splittras.

http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Dec-28-2004 09:40  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälp mej hoppas!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThis is probably a cheesy track [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCRW - "I Feel Love" (RAF By Picotto Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:17.

Forum Rules: