|
Als je wireless gaat, zou ik toch ff kijken of je WPA aan kunt zetten, is een stuk veiliger dan WEP. Als je alleen WEP hebt, stel dan iig 128bit encryptie in, dat is toch wel het minimum.
Verder staat een DMZ (demilitarized zone) compleet open voor het internet, dus van enige beveiliging is geen sprake meer en ben je afhankelijk van de firewall op je dmz host.
Wat betreft meerder poorten openzetten kan je bij sommige routers een range gebruiken, dus zoiets invullen als 12000-12004. Als je geen TCP of UDP keuze hebt, dan staan beide protocollen open.
|