.
al 18 jaar mag ik deze aarde terroriseren
___________________ I hate the global warming hoax
Ben 23 jaar, zo te zien is 23 al vrij oud vergeleken met andere op dit forum, niet verwacht..
___________________ "...If one day you want to run away Don't be afraid to call me. I don't promise to ask you to stop, But i can run with you. .."
21
___________________ ID these please: ID1 ID2 ID3 ID4 ID5
21 jaartjes
ben blij dat hij er bij stond want ik heb natuurlijk gekozen: IK BEN EEN KIND
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
quote:Originally posted by Remy D ben blij dat hij er bij stond want ik heb natuurlijk gekozen: IK BEN EEN KIND Had er al rekening mee gehouden idd...
quote:Originally posted by jp Had er al rekening mee gehouden idd... hihi wat gaaf, daar drinken we zaterdag op.
quote:Originally posted by Remy D hihi wat gaaf, daar drinken we zaterdag op. Proost
quote:Originally posted by jp haha junkie ik ga geen junk zijn alleen
ik loop mn ouders al 22 jaar lastig te vallen... dan ben je toch nog niet oud? toch? he? of wel soms? ben toch nog geen oude lul he i'm 22 and i'm proud of it!
___________________ House keeps you moving
Twee biertjes prima lekker
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA