Registered: Dec 2001
Location: Kampenhout/Vilvoorde
Hoezo, ik dacht dat de stad het gewoon beu was om op te draaien voor de opruimingskosten
Feb-28-2006 22:02
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
Originally posted by djcresto
Love Parade in Berlijn weer terug
De Love Parade in Berlijn komt terug. Een woordvoerder van de organisatie heeft vandaag laten weten dat het technofeest voor 15 juli op de agenda staat. Dat is een week na het einde van het WK voetbal. De bekende Love Parade is er twee jaar tussenuit geweest wegens geldgebrek.
Een fitnissketen sponsort de parade met een miljoen euro. De organisatie rekent op ongeveer een miljoen bezoekers. De eerste Love Parade werd in 1989 gehouden. Toen waren er slechts enkele honderden bezoekers. Aan het eind van de jaren negentig waren het er gemiddeld 1,5 miljoen.
Ik heb ook zoiets gehoord dat de stad Berlijn het afval niet meer wou opruimen op eigen kosten.
Mar-01-2006 08:42
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Location:
Als ik mij niet vergis had de stad besloten om alle verbonden kosten (zoals inderdaad de opruimkosten) in de nek van de Love Parade organisators te smijten, waardoor ze in geldgebrek kwamen
___________________
"I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next". They stopped that when I started doing it to them at funerals."
quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Mar-01-2006 13:25
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by Nabistai
Als ik mij niet vergis had de stad besloten om alle verbonden kosten (zoals inderdaad de opruimkosten) in de nek van de Love Parade organisators te smijten, waardoor ze in geldgebrek kwamen
vind het raar dat ze voor een evenement van deze omvang en internationale bekendheid niet voldoende sponsors vonden.
Originally posted by Nabistai
Als ik mij niet vergis had de stad besloten om alle verbonden kosten (zoals inderdaad de opruimkosten) in de nek van de Love Parade organisators te smijten, waardoor ze in geldgebrek kwamen
ik had gehoord dat de politie geen zin had om zoveel werk erin te steken.
de tamzakken!
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Mar-01-2006 20:51
1Million$shot
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
Als er iemand een nieuwtje heeft , aarzel dan niet om hier te posten é !
de floats worden trouwens gratis ter beschikking gesteld. Mijn vraag is enkel, hoeveel floats zijn er , en welke criteria hanteert de organisatie voor een selectie ?
Wie weet komt een BeTa truck wel in aanmerking
of iets internationaler, een TA-truck.
OK, lijkt nogal utopisch, maar dromen is nog steeds niet verboden hoop ik ??? Als een Turkse mag ontsnappen, dan mag ik dromen hé
___________________
Is god a dj ? Yes she is !
I make things move! On the job and in my room !
Mar-02-2006 20:34
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
wtf is ne float? die oranje kussentjes voor onder de platenspelers?
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Mar-02-2006 20:37
1Million$shot
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
Zo noemen ze die trucks
___________________
Is god a dj ? Yes she is !
I make things move! On the job and in my room !
Mar-02-2006 20:41
Den Backer
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
Location: East-Flanders, Erpe-Mere
Als der nen bus van de beta's nr daar gaat, gaanek mee!!